Gast Geplaatst: 26 oktober 2007 Geplaatst: 26 oktober 2007 Hallo allemaal, ik heb een vraagje, ik heb tijdje geleden een reciever met de bijbehorende Canaaldigitaal smartcard die abonnement liep volgens mij tot vorige maand want sinds toen kan ik alleen maar nederland 1 2 en 3 ontvangen. Mijn vraag is nu hoe moet ik de abonnement weer verlengen of starten . de kaart staat niet op mijn naam en de persoon waarvan die is , is weg uit NL Alvast bedankt
Ome Merde Geplaatst: 26 oktober 2007 Geplaatst: 26 oktober 2007 is de vorige eigenaar niet te traceren via mail of telefoon ? je zal nl. een overschrijvingsformulier moeten ondertekenen tesamen met de vorige eigenaar. merDe deze ruimte is te huur
tfh Geplaatst: 26 oktober 2007 Geplaatst: 26 oktober 2007 Je kan ook overwegen het verhaal uit te leggen aan CD. Dan willen ze vaak de kaart op wel zonder handtekening van de oude eigenaar omzetten.
Ventura Geplaatst: 26 oktober 2007 Geplaatst: 26 oktober 2007 Citaat: Je kan ook overwegen het verhaal uit te leggen aan CD. Dan willen ze vaak de kaart op wel zonder handtekening van de oude eigenaar omzetten. En dat duurt zeker 3 weken is mijn ervaring!!!
tfh Geplaatst: 27 oktober 2007 Geplaatst: 27 oktober 2007 Citaat: Citaat: Je kan ook overwegen het verhaal uit te leggen aan CD. Dan willen ze vaak de kaart op wel zonder handtekening van de oude eigenaar omzetten. En dat duurt zeker 3 weken is mijn ervaring!!! Waarna de klant wel een gratis kaartje heeft. Overigens heeft CD tot nog toe wel altijd tijdig mijn zaken administratief verwerkt. Ik zou niet al te veel vertrouwen op z'n doos/muts/jochie van zo'n callcenter. Probeer het later deze week nog eens.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen