Ga naar inhoud


CanalDigitaal kaart en abonnement van onbekende eigenaar overneme.


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

 

ik heb een vraagje, ik heb tijdje geleden een reciever met de bijbehorende Canaaldigitaal smartcard die abonnement liep volgens mij tot vorige maand want sinds toen kan ik alleen maar nederland 1 2 en 3 ontvangen.

 

Mijn vraag is nu hoe moet ik de abonnement weer verlengen of starten . de kaart staat niet op mijn naam en de persoon waarvan die is , is weg uit NL

 

Alvast bedankt


Geplaatst:

Je kan ook overwegen het verhaal uit te leggen aan CD. Dan willen ze vaak de kaart op wel zonder handtekening van de oude eigenaar omzetten.

 

 

Geplaatst:
Citaat:
Je kan ook overwegen het verhaal uit te leggen aan CD. Dan willen ze vaak de kaart op wel zonder handtekening van de oude eigenaar omzetten.


En dat duurt zeker 3 weken is mijn ervaring!!!
Geplaatst:
Citaat:
Citaat:
Je kan ook overwegen het verhaal uit te leggen aan CD. Dan willen ze vaak de kaart op wel zonder handtekening van de oude eigenaar omzetten.


En dat duurt zeker 3 weken is mijn ervaring!!!

Waarna de klant wel een gratis kaartje heeft.
Overigens heeft CD tot nog toe wel altijd tijdig mijn zaken administratief verwerkt. Ik zou niet al te veel vertrouwen op z'n doos/muts/jochie van zo'n callcenter. Probeer het later deze week nog eens.

 

 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...