huisman6825 Geplaatst: 26 oktober 2007 Geplaatst: 26 oktober 2007 Hallo Ik heb op zolder een windows media center staan en op de slaapkamer een satelliet ontvangen nu heb ik al geprobeeld met een draadloos zend/ontvangst systeem om het signaal op mijn media center te krijgen maar dat lukt niet zonder storingen (Te veel betonijzer). Nu wil ik proberen om dit over utp kabel te laten lopen. Aangezien er 4 twisted pair in een utp kabel zit ben ik er 2 nodig voor de Afstandbediening, 4 nodig voor de audio(links en rechts) en blijven er 2 over voor video (Gele tulp stekker). Heeft iemand hier ervaring mee? - Vu+ Duo 500Gb HDD - philips DSR 7141 - 78cm schotel - duo lnb - Harmony 1100
WPW Geplaatst: 26 oktober 2007 Geplaatst: 26 oktober 2007 Het zal wel even boren zijn door beton maar waarom niet een gaatje boren? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
huisman6825 Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2007 Het gat zit er al naar zolder toe, alleen de coax die maar de meterkast gaat vervangen door een utp naar de computer. - Vu+ Duo 500Gb HDD - philips DSR 7141 - 78cm schotel - duo lnb - Harmony 1100
WPW Geplaatst: 26 oktober 2007 Geplaatst: 26 oktober 2007 Dan is het trekken van een kabel erbij tog niet zo moeilijk? ik heb voor mijn media center de uitgang op een stereo rf modulator zitten en die gaat de coax op en met een extralink3 gaat de AB terug, werkt overal in huis. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen