interstate Geplaatst: 29 oktober 2007 Geplaatst: 29 oktober 2007 omdat ik dit zelf niet heb gedaan maar wel gezien hoe die dat maakte en ik ook van derde afhangkelijk ben en als die hier verder niet mee door wil ik voor lul sta
EXTREEMPJE Geplaatst: 8 november 2007 Auteur Geplaatst: 8 november 2007 Hoi, Nee, ben er helaas niet mee verder gekomen met de info die ik heb gehad. Heb hem net ingepakt en wordt opgestuurd naar een bedrijf die de flash gaat vervangen. Hopen dat hij het dan weer doet. Ik laat het nog weten. grtn André. DM 7020-80gb - Div. Images - Lexar 512mb cf - DM 500+ - DM 800 - triax 78cm Astra 1,2,3,Hotbird - LG 42" PLASMA (1080)
EXTREEMPJE Geplaatst: 9 december 2007 Auteur Geplaatst: 9 december 2007 Hoi, Even de laatste stand van zaken. Ik heb hem inmiddels weer en er is een nieuw moederbord ingekomen. Heb wel even door het rooster boven op de deksel gekeken en zag dat ook op dit bord de connector voor de jtag eraf is. Maargoed hij doet het weer. grtn André. DM 7020-80gb - Div. Images - Lexar 512mb cf - DM 500+ - DM 800 - triax 78cm Astra 1,2,3,Hotbird - LG 42" PLASMA (1080)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen