Ga naar inhoud

[Strong 8000] Nieuwe Strong 8000

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De nieuwe Strong 8000 die vanaf vandaag in de winkels worden geleverd kunnen volgens geruchten niet meer werken met gw's.

Geplaatst:

En deze schijnt ook niet meer te kunnen patchen dus geen ppv patch meer frown.gif" border="0

Geplaatst:

Getest, werkt nog wel met gw's maar zonder t's of k's en niet te patchen.

Geplaatst:

@ Satman<P>Wat gebeurd er als je die patch probeerd te<BR>draaien krijg je uberhaupt nog contact en<BR>kan je de kanalen lijst hier nog wel uithalen<BR>cq terug zetten ?????<P>ik denk dat er een hoop mensen met smart<BR>op antwoordt wachten dus als je dit zou<BR>kunnen testen ???? heel graag<P>Ps. Zijn ze nog aan 1 of ander nummer te herkennen ????<P>Greetz<BR>-666-Sw©<p>[ 11-08-2001: Message edited by: 666Software ]

Geplaatst:

Spijtig genoeg kan ik geen contact krijgen met het geheugen met mijn gewone middelen. Toch moet het mogelijk zijn, afwachten wat de experts ervan terecht brengen. Intussen beschik ik niet meer over het toestel.<p>[ 12-08-2001: Message edited by: SatMan ]

Geplaatst:

arghhh heb ik weer, bliksem in schotel geslagen, zal dus wel een nieuwe krijgen, ehh niet zo goed geloof ik als ik dit allemaal lees... ach zal wel weer ff wachten worden op een nieuwe patch confused.gif" border="0

Geplaatst:

hmm ja zal dan wel een humax worden... maar eens ff afwachten...

Geplaatst:

Helaas, het is waar !!<P>Ik heb zojuist een nieuwe Strong SRT8000H aangesloten, de software is versie 22 oem 1, als ik met de software van versie 20 kontakt maak, krijg ik een andere bootloader te zien en ik kan de PPV-patch (da3ned3SPok.bin) niet laden (zie hieronder)<P>bosc2k_LIBDAT_2.0.2 ( TM2SCNED_VEN_V2.2 )<BR>LOADING REQUEST<BR>Parallel transfer launched<BR>Waiting parallel negociation:<BR>ram_a01f0000<BR>ERROR: command key (0xbafecede,bfc90000<BR>€WYZ#012346789ABCDEFGXHI<P>€WYZ#012346789ABCDEFGXHI<P>Verder werkt mijn GW nog normaal voor het NL-pakket incl. AU.<P>Jammer van die mooie V20 PPV-patch, hopelijk komt voor deze software ook een oplossing.<P>Kan iemand mij vertellen, welke Nokia receiver gelijk is aan de Strong, 9302 of 9304 ?<P>marcoll

Geplaatst:

hmm lijkt me toch ook wel logisch he, met een v22 en dan een v20 loader gebruiken gaat niet werken.... ff de strong site afwachten...

Geplaatst:

@Marcoll<P>Kan je met hyperterminal de kanalenlijst<BR>wel uitlezen ????

Geplaatst:

@Marcoll<P>Strong8000 = Nokia 9302 = Nokia 9304<P>Bye<p>[ 14-08-2001: Message edited by: headcrash ]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.