Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Welke kabel heb ik nodig om de dvi uitgang van mijn videokaart aan te sluiten aan de hdmi ingang van mijn tv?

Ik werk met: Dreambox 8000, Maxplus 2100S+ of DVB/Dream DVB met TBS 6921 kaart, Prof Revolution S2 8000 en 88cm Triax schotel met een quad 0.3 Invacom LNB.

Geplaatst:

Een verloopkabel van DVI naar HDMI + een geluidskabel want geluid wordt door DVI niet doorgegeven.

• Moderator
Geplaatst:

Er zijn in de electromarkten dvi naar hdmi verloopkabels te koop in alle soorten, maten en prijzen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Al vast bedsank voor der reacties. Maar het probleem is dat tot nu toe elke win kel met een ander advies komt. Over het hdmi stuk is er geen verschil van mening, maar er blijken verschillende DVI aansluitingen te bestaan. De kabel is nogal duur en omdat ik 5 meter nodig heb moet hij speciaal besteld worden. Vandaar dat ik meteen de goede kabel wil hebben.

Ik werk met: Dreambox 8000, Maxplus 2100S+ of DVB/Dream DVB met TBS 6921 kaart, Prof Revolution S2 8000 en 88cm Triax schotel met een quad 0.3 Invacom LNB.

Geplaatst:

Ik ben benieuwd wat ze daar voor durven vragen. Ik denk dat die kabel zeker niet duurder dan 15 Euro hoeft te zijn.

Geplaatst:

De goedkoopste die ik hier gevonden heb is 5 meter voor Euro 69,95 Op internet heb ik inmiddels een goedkopere gevonden. Maar dan ook ineens goedkoper Euro 39 of minder. De vraag is , is de kwaliteit goed.

Geplaatst:

1920x1200 is met "normale" kwaliteit kabel nog wel te doen. Wil je een langere kabel, vraag dan uitdrukkelijk om garantie bij de winkel. Uit ervaring weet ik dat de gebruikte grafische kaart ook verschil kan maken.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen