Ga naar inhoud


[Strong] strong v20 was dat zijn dood?


Gast

Aanbevolen berichten

Beste,<P>Na het laden van v2.0 geen display meer, en krijg nog wel cntact met de strong8000,<BR>maar het maakt niet uit of ik nu het menu en pijltje inge drukt houd of ik start de ontvanger zo op de meldin krijg even goed binnen.<P>boot_LIBDAT_ECP_1.6.a(DA3NED_VEN_V20.3)<BR>FLASH ADR=bfc00000 AM29LV800B<BR>FLASH ADR=a1200000 AM29LV800B<BR>FLASH ADR=a1300000 (90,90) non reconnue<BR>debut de transfert parallele<BR>attente negociation: <P>Na dat ik de bin file heb geladen en deze tracht te laden krijg ik de volgen melding.<P>boot_LIBDAT_ECP_1.6.a(DA3NED_VEN_V20.3)<BR>FLASH ADR=bfc00000 AM29LV800B<BR>FLASH ADR=a1200000 AM29LV800B<BR>FLASH ADR=a1300000 (90,90) non reconnue<BR>debut de transfert parallele<BR>attente negociation: compatible<BR>rince E2PROM<BR>ERREUR: time_out_paral nb=00000ff8 t=10432<BR>!!!!! ERREUR transfert parallele<P>ik heb gelezen hier op het board en dan ook deze trucs uit geprobeerd, maar geen resultaat jammer, want nu zit ik met een halfe werkende ontvanger, wie zo mijn verder willen helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste appien,<P>Dat was dus de goude tip, ik heb het helle spul over gezet op mijn laptop waar op de win98 draait, en het ging als zoete koek door de strong8000 heen, gelijk de patch er op gezet, en zoals jij weet als een zonnetje,<BR>Alleen moet ik nog even op zoek gaan naar de code, die ik nodig hebt om de kannalen van het nederlandse pakket er in te zetten.<BR>ik ben al op zoek naar een strong editor maar een hoop url's zijn dood of slechte verbinding.<P>Nogmaals bedankt voor je hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...