Skysurfer Geplaatst: 27 oktober 2007 Geplaatst: 27 oktober 2007 Ik heb een Compaq Presario V4202EA waar standaard geen WLAN mini-pci kaartje in zit maar wel een socket daarvoor. Wie weet welk type kaartje erin moet? Ik heb een Intel Pro W2200B/G geprobeerd maar dan start de laptop niet op: 104 Unsupported Wireless Lan device detected, system halted. Skysurfer
DRG Geplaatst: 28 oktober 2007 Geplaatst: 28 oktober 2007 ik heb eens een artikel gelezen dat dell en hp/compaq in de rom van zo'n intel kaartje wat waardes aangepast hebben om hem "merkspecifiek" te maken. hetzelfde artikel ging over hoe je kanaal 12 en 13 ingeschakeld kreeg. wat voor jou van belang is wat heeft een compaq presario uit dezelfde serie voor wireless kaart ? Zou ook nog een broadcom kunnen zijn,mocht het wel intel zijn dan zou ik even opzoek gaan naar die rom aanpassing. Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
Skysurfer Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 28 oktober 2007 Bedoel je dit artikel? http://www.richud.com/HP-Pavilion-104-Bios-Fix/compaq-nc4200/
DRG Geplaatst: 28 oktober 2007 Geplaatst: 28 oktober 2007 dat is niet het artikel wat ik destijds gebruikt heb maar de inhoud is ongeveer hetzelfde. nu ik er iets verder naar kijk ,dit is toch anders... ze passen hier de bios van het notebook aan ipv de rom van de kaart. mijn advies is om de kaart aan te passen.. Gevonden.. Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
Skysurfer Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 28 oktober 2007 Dit is niet hetzelfde. Deze is om de kaart te laten werken op de kanalen die hier in Europa gebruikt worden. In mijn geval wordt de kaart helemaal niet geaccepteerd vanwege een white-list in het BIOS. Ik kan niet eens opstarten met de kaart erin.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen