Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

er wordt her en der gesproken over nagra 3 de wijzigingen en dergelijke.

Weet eigenlijk iemand welke nagra (variant) de kabelprovider telenet gebruikt voor zijn coderingen?

Niet dat ik het gratis wil ontvangen,maar ik ben benieuwd,of er een link kan gelegd worden met de satelliet nagra coderingen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Wat ik er van begrepen heb is dat de leverancier van nagra tot de update heeft aan gedrongen dus dan zal iedere nagra gebruiker volgen.

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Geplaatst:
Citaat:
Hi,
er wordt her en der gesproken over nagra 3 de wijzigingen en dergelijke.
Weet eigenlijk iemand welke nagra (variant) de kabelprovider telenet gebruikt voor zijn coderingen?
Niet dat ik het gratis wil ontvangen,maar ik ben benieuwd,of er een link kan gelegd worden met de satelliet nagra coderingen.

In principe wil ik het ook niet gratis ontvangen, maar als dat de enige mannier is die zij beschikbaar stellen om het op een Dreambox af te spelen, dan moet het maar zo .....

Vu+ Solo 2
Telenet HD Digibrolx

Geplaatst:

Citaat:
In principe wil ik het ook niet gratis ontvangen, maar als dat de enige mannier is die zij beschikbaar stellen om het op een Dreambox af te spelen, dan moet het maar zo .....

Is men daar dan in gelukt, ik dacht dat dat alles behalve gemakkelijk was met de koppeling van de kaart aan de box.

Greets

Geplaatst:

als je de serial weet van de box en de koppeling van de kaart moet dat te doen zijn in theorie,maar in praktijk zal dit lastig worden met de code die om de zoveel tijd veranderd.

begin er dus niet aan,zal je veel opzoekwerk schelen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Het probleem is dat je kaart "getrouwd" is met je ontvanger en ff een box-ID met bijbehorende key moet lospeuteren....

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Citaat:
Het probleem is dat je kaart "getrouwd" is met je ontvanger en ff een box-ID met bijbehorende key moet lospeuteren....

Hoe hebben ze dat dan gedaan met vorige nagra coderingen?Er waren zelfs autoupdated kaartjes,waar geen boxkey meer aanwezig was.De eerste autoupdated kaartjes wel,en moest je de kaart dezelfde boxkey geven dan de module die je gebruikte.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

• 3 weken later...
Geplaatst:

En als je met Gb.x uitleest heb je volgende info

bepaalde zaken verwijderd door X.

ATR:3FFF9500FF918171FE4700444E4153503131302052657641343312

Nagravision card

ROM Version: DNASP110

Revision : RevA43

CAM ident : UA:0xEF8XX718

Provider : 7611

Ird : 472XX521

min tier 270F max tier 270F rights 00002F 01.08.2007-29.11.2007

min tier 012E max tier 01F5 rights 000009 01.08.2007-29.11.2007

min tier 270D max tier 270D rights 00004B 01.08.2007-29.11.2007

Baudrate = 187057 Baud

Kan mij hier iemand iets nuttigs over vertellen?

Geplaatst:

Dat in princype je kaart werkt.. Alleen vermoed ik dat je nog een Box-Id nodig hebt plus de bijbehorende Box-Key.... hiermee is de kaart namelijk "getrouwd" met je orginele kabel ontvanger... Dus dat wordt de orginele ontvanger hacken(!???)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen