interpol Geplaatst: 28 oktober 2007 Geplaatst: 28 oktober 2007 Ik sta op het punt wat nieuws aan te schaffen. Het moet goed, maar enerzijds moet ik ook naar de prijs kijken. Als ik een 2e handssetje wil aanschaffen zie ik naar mijn mening hele mooie setjes voor een redelijke prijs. Maar is dit een juiste keus? Ik wil voorlopig vooruit kunnen en er wordt zo nu en dan nog flink gegamed, waarbij ik natuurlijk niet van plan ben om met elk nieuw spel een nieuwe pc te kopen. Zon verwoede gamer zijn we nu ook weer niet. Uiteraard moet er op het vervangende setje een andere videokaart komen. Ook daar heb je weer de keuze pci-e of het agp 8x systeem. Grr. is dit weer zon moment dat de markt met een overstap bezig is of kan ik met het oude systeem nog jaren toe (geen dual core en geen pci-e)? Graag wat adviezen gevraagd. groetjes van John Openbox sg9 HD PVR
Gast Geplaatst: 28 oktober 2007 Geplaatst: 28 oktober 2007 Volgens mij kan je alleen nog maar DualCores kopen.
interpol Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 28 oktober 2007 In 2e handssetjes is nog voldoende keus. groetjes van John Openbox sg9 HD PVR
Gast Geplaatst: 28 oktober 2007 Geplaatst: 28 oktober 2007 Ik had het natuurlijk over nieuw in de winkel. Op MP kan je ook nog wel een 486 SX kopen.
raptor Geplaatst: 29 oktober 2007 Geplaatst: 29 oktober 2007 als je iets nieuw's wilt kopen ga dan altijd voor dual core single cpu's zijn al bijna niet meer te krijgen en het prijsverschil is minimaal.
interpol Geplaatst: 29 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2007 Doe ik hier een goede koop aan??? MOEDERBORD; ASUS P5GC-MX VGA onboard tot 256Mb 1x PCI-e x16 1x PCI-e x1 2x PCI 1x IDE/PATA 4x SATA2 LAN 10/100M USB 2.0 8x enz enz PROCESSOR; Intel core2duo E2160 boxed versie (met originele intel koeler) 2x1.80Ghz 1Mb cache 800Mhz Fsb GEHEUGEN; kINGSTON 1Gb DDR2 PC5300 667Mhz CL5 geheugen. Ps. wat is de tegenhanger van AMD op een intelsysteem?? groetjes van John Openbox sg9 HD PVR
Ome Merde Geplaatst: 29 oktober 2007 Geplaatst: 29 oktober 2007 Doe ik hier een goede koop aan??? dat hangt van de vraagprijs van genoemde hardware af merDe deze ruimte is te huur
hsdm Geplaatst: 29 oktober 2007 Geplaatst: 29 oktober 2007 Ik ben echt toevallig vandaag op yabe hier in Duitsland precies dezelfde bak tegengekomen als Upgradeset voor 159,00 €uro plus verzendkosten van 29,90. Effe als tip of prijsverglijk. Groetuh Hans
interpol Geplaatst: 29 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2007 Dat klopt, dat is ook hetgeen wat ik moet betalen. Alleen met dat dual core ben ik de weg kwijt. De snelheden zeggen me niets meer maw ik ben het overzicht kwijt. P 1, p2, p3 etc... waren allemaal opvolgers waarmee mhz meesteeg. groetjes van john Openbox sg9 HD PVR
Ome Merde Geplaatst: 29 oktober 2007 Geplaatst: 29 oktober 2007 okeej, de prijs is niet slecht vraag 2, wat wil je er allemaal mee gaan doen ? zware 3D applicaties ? boemlauwe spellen ? videobewerken ? merDe deze ruimte is te huur
interpol Geplaatst: 29 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2007 Zo nu en dan een flink 3d spel, geen videobewerkingen. Er komt sowieso wel een flinke videokaart in. groetjes van John Openbox sg9 HD PVR
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen