Rigolo Geplaatst: 24 november 2007 Geplaatst: 24 november 2007 Wat je ook zou kunnen doen is een nieuwe kaart kopen en deze NIET in je dreambox stoppen. Dan weet je .. "ALS ik hem er in stop heb ik die kanalen weer" ... Dat werkt prima :-) Hein
xilorp Geplaatst: 24 november 2007 Geplaatst: 24 november 2007 Citaat: ..had zelf al camdata toegevoegd.. Vanaf CCcam 2.0.3 hoef je geen camdata meer toe te voegen deze werkt zonder camkey en camdata sleutel......... Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
marc74 Geplaatst: 25 november 2007 Geplaatst: 25 november 2007 nee daarom begrijp ik niet wat ik nu nog fout doe.. ik had hier graag mijn cfg file neer willen zetten, zodat jullie ff kunnen kijken of daar iets niet goed is, maar cfg files mogen hier niet. Marc
xilorp Geplaatst: 25 november 2007 Geplaatst: 25 november 2007 Mail me maar ff die cccam.cfg kijk ik ff voor je Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
Gast Geplaatst: 26 november 2007 Geplaatst: 26 november 2007 misschien dat je hem handmatig op ccCam 2.0.4 moet zetten. Ik denk zelf dat hij nog standaard op de standaard instelling staat. Volgens mij kun je via blue-panel zo schakelen. Even een vraag van mezelf : Is het mogelijk om de dreambox zo in te richten dat hij standaard op ccCam 2.0.4 blijft staan. Wanneer ik hem standbye heb gehad staat hij nog steeds op ccCam 2.0.4 maar wanneer de stroom eraf is geweest moet ik hem weer opnieuw instellen..?
marc74 Geplaatst: 27 november 2007 Geplaatst: 27 november 2007 en als je een restart enigma doet als hij op cccam2.04 staat? als het goed is moet hij dan die instelling behouden.. oh ja ik stel hem ook handmatig in op cccam Marc
Gast Geplaatst: 30 november 2007 Geplaatst: 30 november 2007 kan iemand mij vertellen waarom ik bij de sommige hd kanalen alleen maar geluid heb en bij sommige alleen maar beeld ? tevens zou ik graag willen weten hoe ik de zenderlijst een beetje kan rangschikken heb nu alles op alfabetische volgorde. En heel af en toe begint het beeld te haperen..ik laat dan ccCam een keer opnieuw opstarten. Of ligt misschien het probleem ergens anders?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen