Gast Geplaatst: 16 augustus 2001 Geplaatst: 16 augustus 2001 Ik kan Taquilla x en Taquilla xx niet decoderen op mijn strong 8000 versie 2.0<BR>komt dit door versie 2.0 of moet ik een andere file hebben..
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 16 augustus 2001 Geplaatst: 16 augustus 2001 Kun je de andere Teq. kanalen wel bekijken?<P>Heb je de PPV patch er al overheen gezet?<P>Welke file/keys gebruik je?<P>Gebruik je een gw of mosc ??<P>Je ziet, we moeten ff wat meer info van je hebben!
Gast Geplaatst: 17 augustus 2001 Geplaatst: 17 augustus 2001 Alleen TAQ 0 can ik bekijken<BR>Nog geen PPV patch gedaan aangezien ik net begonnen ben en ik niet weet of het mis kan gaan <P>ik gebruik seca key files<P>ik heb een pic card en een jdm prog en twee<BR>losse chips die ik er op prik<BR>Verder kan ik alles ontvagen c+ ect <P>
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 17 augustus 2001 Geplaatst: 17 augustus 2001 Taq 0 kun je altijd bekijken omdat dit een demo kanaal is.<P>Een update is nooit 100% veilig, zelfs niet als het een officiele is. Maar als je de regels volgt kan het bijna niet mis gaan!<P>Maar je moet of versie 1.5 hebben (dan valt het beeld wel af en toe weg voor een 10 sec) of versie 2.0 + PPV patch (geen wegvallend beeld!).
Aanbevolen berichten