Ga naar inhoud


[Strong] Geen EPG meer na update v20


Gast

Aanbevolen berichten

Ik geraak niet meer in de EPG op de nederlandstalige Canal+ kanalen sinds ik de software van mijn Strong SRT8000 heb ge-update naar v20 en de patch heb toegepast.<BR>Heeft iemand anders dit misschien ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites


L.Z<P>Nou dat heb jij mooi voor elkaar dan, ik heb versie2.0 en de path maar naar 40min geen beeld meer bij Tiq***a. ik dacht juist dat ik geeb uitval meer zou hebben,ik weet niet of meerdee mensen hier laast van hebben (gehad) vraag mezelf alléén af hoe dit nu komt ,terwijl er vol love is gesproken over de path? <P>Mvg confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bestaat er een apart kanaal waardoor je de EPG krijgt op de ned.talige c+ kanalen?<BR>Indien dit zo is, dan kan dit inderdaad gewist zijn. Maar wat is er dan te zien op dit kanaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

L.s<P>Ik meende, dat het inderdaad een aparte kanaal was ik zie ze wel eens voorbij gaan tijdens het zappen, dat zal best kunnen dat het nu weg is bij jouw ,maar laad je decoder even opnieuw in dan zal naar alle waarscheinlijk heid de epg terug zijn.<BR>Op het epg kanaal zelg is niets te zien, bij mijn niet in iedergeval, het is volgens mijn alléén data overgang.<BR> smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...