Loui (K) Geplaatst: 29 oktober 2007 Geplaatst: 29 oktober 2007 Een kennis van mij heeft nog een Strong 8ooo,Maar die verliest spontaan alle kanalen,dit is nu al 2x gebeurd in een maand tijd.Wat kan hier de oorzaak van zijn?De Firmware is da3ned3.bin dus dat is wel goed.
Gast Geplaatst: 29 oktober 2007 Geplaatst: 29 oktober 2007 Wanneer verleist hij de kanalen? Heb hetzelfde probleem gehad, gebeurde bij het uitschakelen van de ontvanger. Eerst wachten tot tijdsaanduiding "zwak" oplicht, dan pas ontvanger uitschakelen. Hier daarna geen enkele keer problemen meer gehad.
Con Geplaatst: 29 oktober 2007 Geplaatst: 29 oktober 2007 Dit heb ik ook gehad. Toen was mijn kabel op de LNB rot. Opnieuw aangesneden en het probleem was over. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
VREESWIJK Geplaatst: 29 oktober 2007 Geplaatst: 29 oktober 2007 als je de decoder met de schakelaar uit zet verliest hij zenders naar een tijdje. zet hem maar in standby ipv uit. als het goed is verliest hij dan geen zenders meer. Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met : Motor sm3uni 28-12-03, : Spdif (AC3) 30-10-04, : 3x8 mb Flash 07-02-05
Loui (K) Geplaatst: 19 november 2007 Auteur Geplaatst: 19 november 2007 Citaat: als je de decoder met de schakelaar uit zet verliest hij zenders naar een tijdje. zet hem maar in standby ipv uit. als het goed is verliest hij dan geen zenders meer. Oke hij blijft gewoon in de standby stand staan, maar hij verliest onder het kijken nog de kanalen.bvb kijk je naar ik noem maar wat RTL4 dan valt hij op zwart dus geen beeld druk je dan op ok knop om te zien wat er loos is springt hij spontaan op menu dus moet je Kanalen zoeken.
Hellum Geplaatst: 19 november 2007 Geplaatst: 19 november 2007 ik snap alleen niet waarom je op OK drukt om te kijken wat er aan de hand is, als je er sattracker op zet ben je waarschijnlijk wel van dat probleem af. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Loui (K) Geplaatst: 19 november 2007 Auteur Geplaatst: 19 november 2007 Citaat: ik snap alleen niet waarom je op OK drukt om te kijken wat er aan de hand is, als je er sattracker op zet ben je waarschijnlijk wel van dat probleem af. MVG. Gerard Nee geen sattracker erop,Deze mensen houden het liefst eenvoudig geen poespas of extra menu's Hier zit gewoon da3ned3.bin in die werkt normaal ook perfect.Ik heb deze binfile in meerdere strong 8000 gezet,maar 1 exemplaar gooit de kanalenlijst eruit vraag me niet waarom.
Hellum Geplaatst: 19 november 2007 Geplaatst: 19 november 2007 toch kun je het beste sattracker nemen, mijn eerste versie in het Nederlands die ik heb gepost is daarvoor het beste. geloof me. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Loui (K) Geplaatst: 19 november 2007 Auteur Geplaatst: 19 november 2007 Citaat: toch kun je het beste sattracker nemen, mijn eerste versie in het Nederlands die ik heb gepost is daarvoor het beste. geloof me. MVG. Gerard Kan zijn maar sattracker heeft teveel toeters en bellen waar een normaal een leek op dit gebied niet op zit te wachten.As ze nu ook eens een sattracker uitbrachten die het zelfde menu had als de standaard versie van strong maar dan wel voledig werkend dan zij ik ja. Dus No Way
VREESWIJK Geplaatst: 19 november 2007 Geplaatst: 19 november 2007 Als er een elco stuk is verliest hij zenders als je hem uit zet. Dit gebeurt NIET als hij standby staat. Dus de fout moet in de softwear zitten. zet de daned3 van mijn upload er eens op deze is zeker goed. Als dit niet werkt is de boot beschadigd en moet je deze uit een andere deco halen (uitlezen) Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met : Motor sm3uni 28-12-03, : Spdif (AC3) 30-10-04, : 3x8 mb Flash 07-02-05
Hellum Geplaatst: 19 november 2007 Geplaatst: 19 november 2007 of de boot 20.4 werkt ook gewoon met D3NED3 MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Loui (K) Geplaatst: 19 november 2007 Auteur Geplaatst: 19 november 2007 Citaat: Als er een elco stuk is verliest hij zenders als je hem uit zet. Dit gebeurt NIET als hij standby staat. Dus de fout moet in de softwear zitten. zet de daned3 van mijn upload er eens op deze is zeker goed. Als dit niet werkt is de boot beschadigd en moet je deze uit een andere deco halen (uitlezen) Die staat erin daned3 die had ik ook bij jou weg gehaald
VREESWIJK Geplaatst: 20 november 2007 Geplaatst: 20 november 2007 Dan moet je met de boot aan de slag, Dus gewoon een ander deco uitlezen met ed optie boot of alle fw. en dan in jou deco zetten. pas wel op dat je geen boot van een 8000 in de 8100 zet. Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met : Motor sm3uni 28-12-03, : Spdif (AC3) 30-10-04, : 3x8 mb Flash 07-02-05
Loui (K) Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Geplaatst: 21 november 2007 Citaat: Dan moet je met de boot aan de slag, Dus gewoon een ander deco uitlezen met ed optie boot of alle fw. en dan in jou deco zetten. pas wel op dat je geen boot van een 8000 in de 8100 zet. Mischien een overbodige vraag,maar heb jij dan een goede boot die ik er in kan zetten?ik heb geen andere ontvanger tot mijn beschikking.
Hellum Geplaatst: 21 november 2007 Geplaatst: 21 november 2007 neem maar 20.4 mvg. gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen