thunderbird Geplaatst: 29 oktober 2007 Geplaatst: 29 oktober 2007 Mijn website gemaakt met Frontpage op 1024/768 wil ik graag centreren. Heb al een en ander gelezen maar kom er niet uit. met <center> en % bezig geweest maar het lukt niet.
Gast Geplaatst: 29 oktober 2007 Geplaatst: 29 oktober 2007 <CENTER>Deze tekst is gecentreerd.</CENTER> of <P ALIGN="center">Deze tekst is gecentreerd</P> of <DIV ALIGN="center">Deze tekst is gecentreerd.</DIV>
thunderbird Geplaatst: 29 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2007 Oke en waar precies moet ik de code invoegen
DroomDoos Geplaatst: 29 oktober 2007 Geplaatst: 29 oktober 2007 Daar waar je wil gaan centreren natuurlijk. Maar je kunt beter frames of tables gebruiken. <Center> <Table> <TR> <TD>TEKST</TD> </TR> </Table> </Center> en je bent weer uitgecentreerd....
thunderbird Geplaatst: 30 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2007 Mijn foto's en tabellen worden niet gecentreerd deze heb ik in lagen geplaatst doe ik iets fout.
DroomDoos Geplaatst: 30 oktober 2007 Geplaatst: 30 oktober 2007 PM me even het adres, kijk ik wel even voor je.
Gast Geplaatst: 30 oktober 2007 Geplaatst: 30 oktober 2007 Als je de foto's en tabellen in lagen plaats zijn deze niet coherent aan de pagina grote. De lagen zoals jij ze hebt gebruikt zullen waarschijnlijk een absolute waarde hebben, dus onhafankelijk van de grote van het brouwser venster zal de laag steeds op dezelfde afstand van de top en linkerkant van het brouwservenster. Wat u waarschijnlijk wil hebben is zoiets als dit. klik <body leftmargin="0" topmargin="0" marginwidth="0" marginheight="0"> zorgt ervoor dat je echt linksbovenaan op de positie 0,0 begint. <table width="100%" height="100%" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0"> een handige 1,1 100% tabel waarbinnnen je de content van je pagina plaatst, deze tabel zorgt ervoor dat de content ook in de verticale richting in het midden van de pagina komt (voorbeeld zonder deze tabel) <table width="500" border="2" align="center" cellpadding="0" cellspacing="0" bordercolor="#FF0000"> deze rode tabel gebruik ik als hulptabel voor het positioneren van de content. vanaf nu kan je eigenlijk doen wat je wil... maar vergeet bij deze methode het gebruik van lagen (layers).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen