Angeline Geplaatst: 29 oktober 2007 Geplaatst: 29 oktober 2007 Ik heb een topfield 5000CI en deze meestal op de Astra 2 gericht. Nou kijk ik graag naar BBC 3 en BBC 4, met ondertitels. Dit is tot enkele weken geleden goed gegaan. Ik heb via het menu op een bepaald moment tijdelijk de ondertitels uitgezet, omdat ik een opname wilde maken met mijn dvd recorder, zonder ondertitels, maar ze daarna via hetzelfde menu ook weer terug gezet. Helaas laat de BBC 3 en 4 geen ondertitels meer zien, terwijl de BBC site zegt dat die programma's ondertitels horen te hebben. (daarbij heeft BBC eigenlijk overal subs bij) Daarna is zelfs nog de fabrieksinstelling teruggezet op mijn topfield, want ik probeerde een motor er op aan te sluiten (dit is overigens gelukt) Maar daarna nog steeds geen ondertitels op BBC 3 en BBC4 Op alle andere britse zender (BBC 1 2, ITV en Film 4) wel gewoon ondertitels Wie kent dit probleem, of heeft een geniale oplossing die ik momenteel niet kan vinden!! Groetjes Angeline
Alfons Verbiest Geplaatst: 29 oktober 2007 Geplaatst: 29 oktober 2007 Citaat: Ik heb een topfield 5000CI en deze meestal op de Astra 2 gericht. Nou kijk ik graag naar BBC 3 en BBC 4, met ondertitels. Dit is tot enkele weken geleden goed gegaan. Ik heb via het menu op een bepaald moment tijdelijk de ondertitels uitgezet, omdat ik een opname wilde maken met mijn dvd recorder, zonder ondertitels, maar ze daarna via hetzelfde menu ook weer terug gezet. Helaas laat de BBC 3 en 4 geen ondertitels meer zien, terwijl de BBC site zegt dat die programma's ondertitels horen te hebben. (daarbij heeft BBC eigenlijk overal subs bij) Daarna is zelfs nog de fabrieksinstelling teruggezet op mijn topfield, want ik probeerde een motor er op aan te sluiten (dit is overigens gelukt) Maar daarna nog steeds geen ondertitels op BBC 3 en BBC4 Op alle andere britse zender (BBC 1 2, ITV en Film 4) wel gewoon ondertitels Wie kent dit probleem, of heeft een geniale oplossing die ik momenteel niet kan vinden!! Groetjes Angeline Hallo Angeline, Ik kan het momenteel niet controleren zonder mijn vrouw te storen. Maar 1 ding: je hebt toch niet per ongeluk BBC3 of 4 aangehad via de CBBC en CBeebies kanalen? Op mijn Topfield worden die als aparte kanalen doorgegeven en zijn 's avonds na 20.00 uur de programma's van BBC3 en 4 ook te zien via die kinderkanalen. Maar dan zonder teletekst, EPG of ondertiteling. 't Is maar een hint hoor. Groetjes, Alfons
Angeline Geplaatst: 30 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2007 Ok dat was dit keer inderdaad het probleem, had de zenders overdag geprogrameerd. Maar waarom ik ze de vorige keer (voordat ik alles opnieuw programeerde) alles kwijt was, weet ik ook niet. Andere vraag dan, de duitse zenders op de astra, hebben deze dan ondertitels?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen