Gast Henri Aalten Geplaatst: 30 oktober 2007 Geplaatst: 30 oktober 2007 Hoe kan ik meedere documenten en bestanden van mijn C schijf in een keer koieeren, naar mijn D schijf in de map Documenten, of naar een map als verzameling. Beide mappen heb ik al aangemaakt op de D schijf. In Windows XP kon ik dat gewoon aangeven, maar in Vista, kan ik dat niet weer terug vinden ?????
WPW Geplaatst: 30 oktober 2007 Geplaatst: 30 oktober 2007 Ctrl toets ingedrukt houden? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Henri Aalten Geplaatst: 30 oktober 2007 Geplaatst: 30 oktober 2007 Dat snap ik wel. Maar ik wil een schijf en map opgeven waar de kopieen naar toe gaan, waar en hoe kan ik dat opgeven ??
Gast Henri Aalten Geplaatst: 30 oktober 2007 Geplaatst: 30 oktober 2007 Nog even een vraag. Waar zit DEFRAGMENTEREN bij Vista ?
WPW Geplaatst: 30 oktober 2007 Geplaatst: 30 oktober 2007 Na selectie ^C, dan op de bestemming map gaan staan en ^V. Via de help functie defragmenteren intikken, dan moet er een link komen. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Henri Aalten Geplaatst: 30 oktober 2007 Geplaatst: 30 oktober 2007 Maar ik kan daar alleen een schijf aangeven, en niet de map op de schijf, waar het naartoe gaat. In Windows XP had je de mogelijkheid, van koieeren naar ? maar dat zie ik niet meer in Vista
WPW Geplaatst: 30 oktober 2007 Geplaatst: 30 oktober 2007 Vanuit de verkenner bedoel je dus, maar wat let je om na de ^C naar die map te navigeren, aan te klikken en ^V te doen? voor w2k en xp had je de powertools die het 'copieeren naar' menu uitbreide, google eens op "vista powertools". of powertoys. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Geplaatst: 31 oktober 2007 Geplaatst: 31 oktober 2007 Er zijn wel enkele powertool functies van xp standaard in Vista geplaatst. Deze opties krijg je te zien als je met shift+rechtermuisknop op een bestand klikt. Kan alleen nu niet kijken welke het precies zijn, maar oa het openen van een dosprompt en het kopiëren van het pad van een bestand.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen