Ga naar inhoud


[Strong] geen geluid


Gast

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij vertellen waarom <BR>ik geen nederlands geluid kan krijgen<BR>op eurosport ik heb een strong 4350<BR>ook geen engels geluid te vinden op cartoon<BR>wie kan mij helpen<BR>m.v.g.J.L

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,loka <BR>Je moet eens proberen duidelijker te zijn in 'vervolg wat de vraagstelling betreft.<BR>Ik ga ervan uit dat je eurosport op transponder 11.954 H 27500 3/4 bedoelt,en deze is inderdaad enkel in het Duits te ontvangen.<BR>Ga je nu naar transponder 12.246 V 27500 3/4 daar zil je zien dat hier ook eurosport opzit en deze is het nederlands te bekijken is.<BR>Ik veronderstel dat je weet hoe je moet switchen van taal.Via de afstandsbediening vind je de knop "lang" terug door deze te bedienen geeft de ontvanger via het scherm weer in welke talen men kan kiezen.Dutch(Nederlands) wordt al ééns dikwijls onder unknown verstaan.Wat cartoon betreft veronderstel ik dat het om cartoon network France gaat? Deze is te vinden op 12.168 V 27500 3/4 en is op dezelfde wijze te wijzigen van taal Frans of Engels.<BR> <BR> wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...