GNcontrol Geplaatst: 30 oktober 2007 Geplaatst: 30 oktober 2007 Alweer een image van Weazle gebaseerd op Basic Enigma v.4 Via Denktenk te downloaden. GNcontrol
robbedoeske Geplaatst: 30 oktober 2007 Geplaatst: 30 oktober 2007 Die Weazle is goed bezig:) Ik snap alleen niet waarom er zoveel verschil in de images zit,terwijl het allemaal gebaseerd is op dezelfde Enigma.Ik bedoel in abcom kan ik wel de RF kanaal selecteren en in Pli weer niet,enz enz.
Gast Geplaatst: 5 november 2007 Geplaatst: 5 november 2007 Werkt in deze img de info wel? Bij mij met de eerste unofficial doet info het niet(tenminste de can.digitaal zenders) Verder werkt hij prima
GNcontrol Geplaatst: 6 november 2007 Auteur Geplaatst: 6 november 2007 Gerardo, Met info bedoel je de EPG info ? Deze werkt bij mij prima, al durf ik niet zeker te zeggen of standaard de Media Highway EPG ook aangevinkt staat. Anders kan je dit onder instellingen alsnog aanpassen. GNcontrol
robbedoeske Geplaatst: 6 november 2007 Geplaatst: 6 november 2007 De frequentie van de Uhf modulator kun je niet veranderen in de pli toch? Ik heb dat tot nog toe alleen gezien bij de Abcom.
Gast Geplaatst: 6 november 2007 Geplaatst: 6 november 2007 Citaat: Gerardo, Met info bedoel je de EPG info ? Deze werkt bij mij prima, al durf ik niet zeker te zeggen of standaard de Media Highway EPG ook aangevinkt staat. Anders kan je dit onder instellingen alsnog aanpas sen. Ik bedoel de info die je krijgt als je op i drukt. Soms dagen lang geen programmainfo en soms weer wel, mn bij can.digitaal. GNcontrol
Shotfac Geplaatst: 10 november 2007 Geplaatst: 10 november 2007 Werk momenteel nog met Abcom van juni, wil wel overstappen naar PLI maar heb toch een vraag aan de gebruikers van deze image. Bij de Gemini van Weazle merkte ik op dat de harddisk niet uitgaat op standby, is dit probleem bij PLI ook aanwezig ? Met de huidige Abcom image schakelt de hdd netjes uit op standby. Wie kan mij duidelijkheid hierin verschaffen. alvast bedankt Shotfac Niet katten maar lekker satten------------------------------VU+ SOLO
GNcontrol Geplaatst: 11 november 2007 Auteur Geplaatst: 11 november 2007 Shotfac, Had ik i.d.d. ook al gelezen, maar kan je uit eigen ervaring zeggen dat met de laatste Pli van Weazle dit (bij mij althans) niet meer voorkomt. GNcontrol
Shotfac Geplaatst: 12 november 2007 Geplaatst: 12 november 2007 Dank GNcontrol, ga ik deze binnenkort ook eens proberen gr Shotfac Citaat: Shotfac, Had ik i.d.d. ook al gelezen, maar kan je uit eigen ervaring zeggen dat met de laatste Pli van Weazle dit (bij mij althans) niet meer voorkomt. GNcontrol Niet katten maar lekker satten------------------------------VU+ SOLO
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen