timmerman_606 Geplaatst: 30 oktober 2007 Geplaatst: 30 oktober 2007 heb een swallow 1100 PCMCIA kaart voor de laptop. probleem de bijbehorende drivers zijn voor WIN98. mijn laptop werkt met XP, en NERGENS zijn er drivers te vinden . Vraag me af of dat spul op een andere driver zou werken.
Ome Merde Geplaatst: 31 oktober 2007 Geplaatst: 31 oktober 2007 als XP de kaart zelf niet kan installeren (dus met een MS-driver) dan zou je de Win98 driver eens kunnen proberen. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 2 november 2007 Geplaatst: 2 november 2007 Ik denk dat je beter een nieuwe kaart kunt gaan kopen. No Wires Needed is namelijk al in 2000 door Prism/intersil overgenomen, en XP drivers zijn nergens te bekennen. Windows 98 drivers geef ik weinig kans, maar je kunt het natuurlijk proberen...
timmerman_606 Geplaatst: 4 november 2007 Auteur Geplaatst: 4 november 2007 Inderdaad win xp wil de drivers van 98 niet instaleren, heb hem dan maar op reserve laptop gezet met win 98 erop om uit te testen. Alles zou normaal werken maar ik had er wel meer van verwacht. Zal nog eens een test doen met andere kaart, misschien gaat het dan beter. Bedankt in iedergeval.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen