Ga naar inhoud


beeldkwaliteit themazenders astra3 dramatisch


Gast Leontien

Aanbevolen berichten

Citaat:

Daar snij je nu precies mijn punt aan: pas met HDTV heb je wat aan een goede flatscreen


Ik vind dit echt kolder. Zolang je er maar een bron in stopt die kwalitatief vergelijkbaar is met een goede DVD, is het echt goed genieten hoor met een plasma.
Of wil je beweren dat een DVD er ook niet uitziet op een 42" scherm? Zo ja dan verschillen we van mening.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 118
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Citaat:
Citaat:

Daar snij je nu precies mijn punt aan: pas met HDTV heb je wat aan een goede flatscreen


Ik vind dit echt kolder. Zolang je er maar een bron in stopt die kwalitatief vergelijkbaar is met een goede DVD, is het echt goed genieten hoor met een plasma.
Of wil je beweren dat een DVD er ook niet uitziet op een 42" scherm? Zo ja dan verschillen we van mening.


Dat doen we dan inderdaad. Ik vind SD op een plat scherm ongenietbaar. Upscalen gaat altijd ten koste van de kwaliteit.

DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ligt ook aan de upscaler. De oudere plasma's/LCDs doen dat inderdaad zeer matig. Tegenwoordig is dat ook al beter(!)

 

Maar ik blijf vermoeden dat Apple740 iets fout heeft staan met zijn sat ingang op zijn TV... want zo overdreven als het hier genoemd wordt is echt het verschil niet... Mits je natuurlijk 5 cm van je TV het logo aan het analiseren bent op artifacten...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ergeren doe ik me al niet meer. Tig keren zenders gescand, ge heractiveerd. Zenders zijn er wel, maar hetzelfde beeld als bij Polleke. Ik blijf het een stelletje prutsers vinden die de kijker minacht. Vult u rustig aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar de MaxDigital is natuurlijk ook geen officieel door CDS goedgekeurde ontvanger. De interne kaartlezer maakt gebruik van een emulator en door wijzigingen in de coderingstream zou het wel eens zo kunnen wezen dat updates niet door de software van ontvanger kunnen worden doorgelaten.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...