Gast Geplaatst: 31 oktober 2007 Geplaatst: 31 oktober 2007 Ik heb een Philps 42PF9831D, met 2x HDMI in. Mijn PS3 en Humax 2000 doen het prima via HDMI, echter de audio vanuit mn Samsung DCBH 360 digitale kabelontvanger wordt ge-mute na 3 seconden. Ik moet dan terug naar analoog audio. Ik begrijp uit de vage Philips handleiding hierover dat dit met het DHCP bit in de HDMI bitstroom te maken heeft, een copy-protection bitje. Waar komt dit bit vandaan, of beter hoe kom ik ervan af???? Multikabel weet van geen enkel probleem in het kabelsignaal, dat krijgen ze van Casema. Philips kan me niet veel meer vertellen hoe de datastroom eruit zou moeten zien. en Samsung schuift er helemaal van zich af.... IKZELF VERDENK DE SAMSUNG, hij is direct na aanschaf al een keer omgeruild(roze beeld probleem), echter toen maakte ik nog geen gebruik van de digitale audio uit.... Heeft iemand eenzelfde Samsung HD kabelontvanger met een Philips HDMI-in televisie, en heb je ook problemen met het digitale audio-uit, of juist geen problemen, ik zou het graag willen weten. Dan kan ik hiermee naar Samsung, of Philips, of Multikabel....of Casema.... Advies graag, en Dank!
Vlearmoes Geplaatst: 31 oktober 2007 Geplaatst: 31 oktober 2007 In je sat ontvanger het geluid-uit op pcm zetten?? Integra | Marantz | TechniSat HD S2&multytenne | Panasonic | Kef, Rel |mede8er, synlogy, asus
HDvideo Geplaatst: 31 oktober 2007 Geplaatst: 31 oktober 2007 Er zijn 2 revisies van die Samsung kabel tuner in omloop, sinds een week of 4 een nieuwe die een groene sticker op het apparaat heeft, deze heeft deze bug in de HDMI aansturing niet meer.
Gast Geplaatst: 1 november 2007 Geplaatst: 1 november 2007 Ik heb hm nu bijna 1 jaar, hij is in den beginne meteen omgeruild door Samsung omdat de HDMI video het out-of-the-box niet deed, en dat wisten ze al!! Voodat ik hem kocht! Ik heb toen een ander gekregen, niet nieuw, wel gereviseerd met een paar kleine krasjes... :-( Ik heb alle verschillende instellingen, type a, b, c en d al geprobeerd incl Dolby/PCM keuze, bij alle hetzelfde resultaat, dig audio uit, uit televisie mute na 3 seconden. Ga van het weekend een ander, gelijke type ontvanger, proberen. Ik laat het hier even weten. Dank voor de reacties!
Beukenoot. Geplaatst: 8 november 2007 Geplaatst: 8 november 2007 Citaat: Ik heb een Philps 42PF9831D, met 2x HDMI in. Mijn PS3 en Humax 2000 doen het prima via HDMI, echter de audio vanuit mn Samsung DCBH 360 digitale kabelontvanger wordt ge-mute na 3 seconden. Ik moet dan terug naar analoog audio. Ik begrijp uit de vage Philips handleiding hierover dat dit met het DHCP bit in de HDMI bitstroom te maken heeft, een copy-protection bitje. Waar komt dit bit vandaan, of beter hoe kom ik ervan af???? Multikabel weet van geen enkel probleem in het kabelsignaal, dat krijgen ze van Casema. Philips kan me niet veel meer vertellen hoe de datastroom eruit zou moeten zien. en Samsung schuift er helemaal van zich af.... IKZELF VERDENK DE SAMSUNG, hij is direct na aanschaf al een keer omgeruild(roze beeld probleem), echter toen maakte ik nog geen gebruik van de digitale audio uit.... Heeft iemand eenzelfde Samsung HD kabelontvanger met een Philips HDMI-in televisie, en heb je ook problemen met het digitale audio-uit, of juist geen problemen, ik zou het graag willen weten. Dan kan ik hiermee naar Samsung, of Philips, of Multikabel....of Casema.... Advies graag, en Dank! Kijk eens op de philips site of er nieuwe software voor je tv is. Als je een usb ingang hebt gaat dit simpel bij 9531 na opdate alles oke' Suc6
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen