Ga naar inhoud

[Strong 8000] strong 8000 geen spaanse zenders meer !

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo zijn er meer mensen met een strong 8000<BR>v 15 en v 20 die de spaanse zenders nog laten zien ? nieuwe updates die er nu zijn daarvan werken de spaanse zenders niet meer,<BR>zou er weer een update verstuurd zijn om de ontvanger dicht te zetten ?? iemand een idee ?<BR>groetjes jelle ! cool.gif" border="0

Geplaatst:

hoi<P>bij mij werken alle spaanse zenders nog.<BR>ik heb versie v20 met ppv patch.<BR>dus het zou moeten werken.<P>succes ermee.

Geplaatst:

heb je de keys nog nagekeken, deze zijn weer gewijzigd,<P>groeten Ron confused.gif" border="0

Geplaatst:

Inderdaad problemen met T*q. Ik heb een Strong 8000 gepatched naar V20 en met da3ned3Spok.<BR>Na uiterlijk 30 minuten 'insert smartcard' probleem. Dit geldt voor alle setjes: Duck, Murdock, Angel, etc..

Geplaatst:

gevonden op net, ter info:<P>Since 1 1/2 weeks orse when you reload your channels, there will appear a channel called STB STRONG. This is the Firmware update feed for the STRONG receivers which will upgrade your STRONG to the latest firmware version.<BR>However, this will also put back a Region Code into your reciever which dissables Taquilla & Kiosque PPV channels.<P>Sollution to avoid this:<P>After loading new channels into your STRONG, remove the STB STRONG feed from the channel list.<P>Sollution when you're too late:<P>Reapply the v20 firmware to your strong with the PPV Patch.<P>*NOTE* If you happen to have experimented with the new firmware and applied the PPV patch over the new firmware version, let me know if this worked or not !!! <P>gr.<BR>Satbikkel

ik zal ook eens opscheppen:

humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat,

sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening

Geplaatst:

gewoon terugzetten naar de v15 werkt perfect met alle setjes hihihihihi<BR>grtz hendrik b laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Gewoon V20 en met da3ned3Spok en Angel<BR>geen au dan gaat het fout en anaal niet<BR>op de eerste plaats.

Geplaatst:

Wat bedoelt 666software met "geen au dan gaat het fout en anaal niet<BR>op de eerste plaats".<BR>Wordt er met "da3ned3Spok en Angel" de pvv patch bedoeld?

Geplaatst:

met au bedoel ik dat de kaart auto updating is<BR>met anaal niet op de eerste plaats lijkt me<BR>duidelijk als je de provider list op je kaart<BR>bekijkt<BR>met da3ned3Spok bedoel ik de patch<BR>en met angel de gebruikte files(zelf wel verder aangepast)

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.