Ga naar inhoud


[Strong 8000] strong 8000 geen spaanse zenders meer !


Gast anakin

Aanbevolen berichten

Hallo zijn er meer mensen met een strong 8000<BR>v 15 en v 20 die de spaanse zenders nog laten zien ? nieuwe updates die er nu zijn daarvan werken de spaanse zenders niet meer,<BR>zou er weer een update verstuurd zijn om de ontvanger dicht te zetten ?? iemand een idee ?<BR>groetjes jelle ! cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Inderdaad problemen met T*q. Ik heb een Strong 8000 gepatched naar V20 en met da3ned3Spok.<BR>Na uiterlijk 30 minuten 'insert smartcard' probleem. Dit geldt voor alle setjes: Duck, Murdock, Angel, etc..

Link naar reactie
Delen op andere sites

gevonden op net, ter info:<P>Since 1 1/2 weeks orse when you reload your channels, there will appear a channel called STB STRONG. This is the Firmware update feed for the STRONG receivers which will upgrade your STRONG to the latest firmware version.<BR>However, this will also put back a Region Code into your reciever which dissables Taquilla & Kiosque PPV channels.<P>Sollution to avoid this:<P>After loading new channels into your STRONG, remove the STB STRONG feed from the channel list.<P>Sollution when you're too late:<P>Reapply the v20 firmware to your strong with the PPV Patch.<P>*NOTE* If you happen to have experimented with the new firmware and applied the PPV patch over the new firmware version, let me know if this worked or not !!! <P>gr.<BR>Satbikkel

ik zal ook eens opscheppen:

humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat,

sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening

Link naar reactie
Delen op andere sites

met au bedoel ik dat de kaart auto updating is<BR>met anaal niet op de eerste plaats lijkt me<BR>duidelijk als je de provider list op je kaart<BR>bekijkt<BR>met da3ned3Spok bedoel ik de patch<BR>en met angel de gebruikte files(zelf wel verder aangepast)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...