Ga naar inhoud


Wie heeft ook een slechte Usenet verbinding met de Livebox (Orange)


Hasselt

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een nieuw abbo van Orange 2 mb + tel.

Alles werkt perfect!

 

Alleen het downloaden van de servers van Orange is echt traag 16 -30 kb of valt weg ?

Hiervoor zat ik bij Hetnet en dat was rete stabiel.

 

Wie heeft hier nog meer last van ?

 

Ik download van news.orange.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:

Je leest dat ook nergens terug op internet welke profiders een redelijke server hebben staan jammer genoeg


Hier
Het is echter wel gevaarlijk een provider uit te zoeken alleen op de usenetserver. (Ps: ik weet het niet zeker maar ik dacht dat orange poort 119 afkapt op snelheid (ook dus bij payservers), daar moet je ook nog rekening mee houden)

Meestal is de usenetserver een extra dienst die ook elk moment kan wegvallen.
Ikzelf sta op het punt om over te stappen op tweakdsl. Deze bieden hun usenet ook apart aan. Daar heb je gratis beschikking toe wanneer je daar adsl neemt.

ps: als je net orange hebt lijkt het me moeilijk om nog te veranderen van provider....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook orange en dat bevalt mij prima.Samen met mijn broertje een payserverabo erbij genomen dat komt dan op een extra voor de payserver van 3,75 p.p. per maand.Van 3,75 per maand lig ik niet wakker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik heb ook orange en dat bevalt mij prima.Samen met mijn broertje een payserverabo erbij genomen dat komt dan op een extra voor de payserver van 3,75 p.p. per maand.Van 3,75 per maand lig ik niet wakker.



Nee, dat is niet duur.
Ik gebruik zo nu en dan ook wel eens een payserver erbij, omdat de standaard "eigen" servers een zeer korte retentie hebben.

Ik denk dat ik nu één jaar moet wachten omdat het abbo net nieuw is afgesloten helaas.

Hoe zit dat nu met die andere profiders zoals bvb. Alice ?
Hebben die ook zo'n rotte binaries newssever ?

Misschien kunnen we er een pol over houden welke servers een goede binaries hebben ?????????
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees toevallig net op een ander forem dat Orange het begrenst heeft op 50 KB/s !!!!!!!!!!!!!

 

Hier lees je dus niets terug op hun website...

Denk dat veel mensen hiermee de boot in gaan !!!!

 

Lees HIER het volledige bericht

 

Erg jammer, nu zit ik er een jaar aan vast, zal volgende keer beter opletten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik lees toevallig net op een ander forem dat Orange het begrenst heeft op 50 KB/s !!!!!!!!!!!!!

Hier lees je dus niets terug op hun website...
Denk dat veel mensen hiermee de boot in gaan !!!!

Lees HIER het volledige bericht

Erg jammer, nu zit ik er een jaar aan vast, zal volgende keer beter opletten


Je moet alleen ff kijken of ze poort 119 blocken of alleen hun eigen nieuwsgroepen "cappen". Als het pport 119 is heb je er ook last van met payservers.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een 20/Mbit van orange en een payserver en ondervind daarvan geen problemen.

ik haal ongeveer 10M/bit daar mn afstand te groot is van de centrale om hogere snelheden te halen.

GREETZZ.HOBSAT
--------------------
oost west, mij best.
Xtrend ET8000 3x DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...