Ga naar inhoud


[Strong 8000] GRAAG HULP A.U.B. VOOR STRONG SRT8000


Gast

Aanbevolen berichten

IK HEB DE NIEUWE SOFTWARE V20 + DE PATCH IN DE STRONG SRT8000 GEDAAN, NU HEB IK INDERDAAD HEB IK NU GELUKKIG WEER DE T EN K ZENDERS ALEEN IK HEB DAAR GEEN ENG. GELUID MEER BIJ ALEEN SPAANS BIJ DE T EN FRANS BIJ DE K, ALLEEN BIJ DEZE ZENDERS DE REST BV. NEDERLANDSE ZENDERS DOEN HET VERDER WEL GOED.<P>NU IS MIJN VRAAG HOORT DIT BIJ DE PATCH OF IS ER IETS ANDERS WAT IK OVER HET HOOFD HEB GEZIEN???

Link naar reactie
Delen op andere sites


Met de + toets op je afstandbed. kan je de taal wijzigen,anders bij instellingen menu taal op engels zetten dan select hij auto de engelse taal maar overdag zijn veel filmkan.in spaans enz.<P>Gr.TYSON

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,<BR>als je op en neer zapt wil dat ook wel eens helpen.<BR>de instellingen van je tuner kun je het beste op "orgineel geluid" zetten.<BR>dat is toch meestal engels.<BR>succes ermee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles staat al standaard op engels ingesteld.<P>Alles werkt verder goed met de talen.<P>***ALLEEN***<P>Ik krijg wel bij de "T" kanalen spaanse taal maar als ik dan engelse taal selecteer dan krijg ik geen geluid.<P>ligt dit aan de patch m.a.w. is dit normaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde probleem v20+patch op mijn strong.<BR>Als het geluid niet goed werkt moet je een of twee keer op en neer zappen dan is het geluid meestal weer goed.<P>De ene keer heb ik er meer last van dan de andere keer. We moeten er mee leven denk ik.<P> laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga eens naar <A HREF="http://www.lyngsat.com/dig/csd.shtml" TARGET=_blank>http://www.lyngsat.com/dig/csd.shtml</A> en neem nu bv taquilla13, dan zul je zien dat in de laatste kolom (APID) voor deze zender twee getallen staan bv 88sp en 89org. deze getallen bepalen welke taal gebruikt wordt, 88 voor spaans en 89 voor originele ontvangst van de taal.<BR>Als je nu de strong kanalen editor bekijkt staat een van deze getallen in de kolom onder het muzieknootteken verander dit getal nu in het getal overeenkomende met de gewenste taal en laadt deze kanalenlijst terug in uw ontvanger.<BR>Succes en laat me het resultaat eens weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...