Gerrit1967 Geplaatst: 1 november 2007 Geplaatst: 1 november 2007 Ben eigenlijk wel benieuwd waardoor men delaer van het jaar wordt, want als ik de mensen om me heen hoor dan zijn er toch een hoop tevreden over XXXXXXXX en met name over hun service... Een voorbeeld : ald je bij xxxxxx in de zaak komt of je belt ze op dan is het eerste wat ze vragen of je de ontvanger waar het over gaat bij hun heb gekocht, is dit niet het geval dan wordt je niet eens geholpen. Nou als ze dit service noemen dan worden er een hoop collega dealer's te kort gedaan.. Wilde dit ff kwijt
pippen2 Geplaatst: 1 november 2007 Geplaatst: 1 november 2007 Ik vind dat eigenlijk wel goed van ze. Er zijn een hele hoop mensen die lekker goedkoop via Internet iets kopen en vervolgens bij een dealer met showroom allerlei dingen gaan vragen. Dat kost ze tijd, terwijl ze er helemaal niks aan verdienen! Dat kan natuurlijk niet. Of je koopt daar en krijgt daarna goede support van ze, of je koopt ergens anders, maar ga dan niet bij een andere zaak om hulp vragen. Op die manier blijft er tijd over om de echte klant goed van dienst te kunnen zijn. Je zegt overigens dat er mensen om je heen tevreden over de service zijn.
Gast Geplaatst: 1 november 2007 Geplaatst: 1 november 2007 xxxxxxx levert veel service zoals zenderlijsten en software updaten...dat gaan ze écht niet doen voor mensen die daar de ontvanger niet hebben aangeschaft.
Murdock Geplaatst: 1 november 2007 Geplaatst: 1 november 2007 En hier gaat een slotje op... Dit is toch gewoon pure reclame! Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Aanbevolen berichten