Gast Geplaatst: 1 november 2007 Geplaatst: 1 november 2007 Hallo Ik heb een Xtreme 6400UCI. firm 13.42.65 en ucas v3.0 Er zit een TV Vlaanderen kaartje in de interne kaartlezer. Het kaartje wil nooit updaten, met andere woorden ik moet om de 2 maand een heractivatiepuls aanvragen via de site van TV Vlaanderen. Na een heractivatie via de PC, heb ik wel terug beeld op alle TVV zenders gedurende 2 maand. Kan dit opgelost worden, zodat die puls wel doorkomt ? Zijn er mensen met dezelfde combinatie waarbij het wel werkt ? Hoe werkt dat eigenlijk met die puls, want mijn ontvanger ligt maar een paar uur per week aan, komt die puls slechts 1 maal, zodat de ontvanger hem telkens mist ?
Catalán Geplaatst: 1 november 2007 Geplaatst: 1 november 2007 Hallo, Probeer eens penta 1.20 in de cas te zetten,dan moet het wel lukken. grtz DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD Tv Vlaanderen + Canal DigitaalSamsung Plasma PS-50Q92Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]
Gast Geplaatst: 1 november 2007 Geplaatst: 1 november 2007 Daarvoor heb ik geen materiaal. Ik heb enkel een laptop, daarmee alleen gaat het niet dacht ik ?
caveman Geplaatst: 2 november 2007 Geplaatst: 2 november 2007 Citaat: Daarvoor heb ik geen materiaal. Ik heb enkel een laptop, daarmee alleen gaat het niet dacht ik ? Als je ontvanger niet aanstaat krijg je natuurlijk ook geen activatie, als je puls wel doorkomt na aanvraag is er dus ook geen probleem met je ontvanger lijkt me. Ontvanger laten aanstaan dus. DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad
Gast Geplaatst: 2 november 2007 Geplaatst: 2 november 2007 Als ik het goed begrijp, wordt die puls maar 1 keer per 2 maand gestuurd, en juist op dat moment moet en je ontvanger aanliggen, en tevens op een TVV kanaal staan. Dan zijn er waarschijnlijk enorm veel mensen die die puls missen. Geen goed systeem volgens mijn inziens
fr@ncis Geplaatst: 2 november 2007 Geplaatst: 2 november 2007 De puls komt elke maand, en het is niet één puls maar wordt toch een flink aantal keer herhaald. Maar als je de puls niet ontvangen hebt gaat je beeld na twee maand op zwart. Nu moet je kaartje op 31-12-07 staan
caveman Geplaatst: 3 november 2007 Geplaatst: 3 november 2007 De software is het probleem niet, de software voor Xtreme en Arnion kan je gewoon voor beide boxen gebruiken, net zoals de alternative Digix software. Ik geloof dat er misschien op Ant's forum nog wel ergens een recente update is. DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad
Gast Geplaatst: 4 november 2007 Geplaatst: 4 november 2007 Hallo, Inderdaad het is niet de originele software die in het apparaat zit. Een losse CAM om te testen heb ik niet. Ik heb ook niet veel zin om veel onkosten te maken en een cam of een cas interface te kopen. 1 keer per twee maand activeren via internet is nu ook weer zo erg niet, maar indien ik het kan oplossen dat het wel goed werkt is het natuurlijk leuk. Ik vind het ook eigenaardig dat er niet meer reacties komen, want die Xtreme was vroeger toch een veel verkochte ontvanger met een goede beeldkwaliteit. Er is een kaartlezer en 2 cam sloten aanwezig, voldoet toch nog altijd dacht ik. Zouden die ontvangers allemaal al uit de huiskamer verdwenen zijn ?
caveman Geplaatst: 5 november 2007 Geplaatst: 5 november 2007 Er zijn er inderdaad wel wat van verkocht, vroeger was er ook wel redelijk support voor. Een moderne ontvanger heeft natuurlijk veel meer mogelijkheden, zeker een Linux ontvanger met internet aansluiting is ideaal om illegaal tv te kijken (cardsharing, keys updaten). Beeldkwaliteit is niet slecht maar een kwaliteits ontvanger is het niet natuurlijk. Xtreme was op dit board ook niet echt populair, en je kan er nu niet veel meer mee, vandaar dat er niet veel reacties zijn denk ik. Voor de firmware te veranderen heb je alleen een nul modem kabel nodig, cas is voor interne cam te veranderen, penta 1.20 draait nog steeds het beste volgens mij. DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen