Gast Geplaatst: 11 september 2001 Delen Geplaatst: 11 september 2001 wie weet wat hier van het probleem is?<BR>volgens mijn satelietdealer schijnt dit een kwaal van de strong 8000h en de nokia 9302s zijn.<P>Ik heb de voeding laten nakijken, deze is gewoon heel.<P>Wie weet hoe dit op te lossen is, het schijnt dat als ze opgestuurd worden het snel gerepareerd is, het moet dus iets simpels zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sjaak Geplaatst: 11 september 2001 Delen Geplaatst: 11 september 2001 Heb je nog wel beeld....??<BR>Zo ja probeer dan opnieuw de software in je ontv te laden dit kan helpen<BR>Sjaak Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 september 2001 Delen Geplaatst: 11 september 2001 Nee hij is echt helemaal dood, ook geen beeld, niets, met de 2 kabels voor software is ie ook niet meer te benaderen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 september 2001 Delen Geplaatst: 11 september 2001 Patch mislukt dus....<BR>Strong repareert ze niet. Je krijgt gewoon een nieuwe of 'reworks'.<BR>Zelf meegemaakt na de knutselpoging van Canal + Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 12 september 2001 Delen Geplaatst: 12 september 2001 hi ik had dat ook na 1 jr van uitlatenstaan<BR>heb ik de nokia aangezet en geen beeld of <BR>niks meer , bij mijn dealer kan het toch gemaakt worden , was garantie<BR> Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten