Gast Geplaatst: 11 september 2001 Geplaatst: 11 september 2001 wie weet wat hier van het probleem is?<BR>volgens mijn satelietdealer schijnt dit een kwaal van de strong 8000h en de nokia 9302s zijn.<P>Ik heb de voeding laten nakijken, deze is gewoon heel.<P>Wie weet hoe dit op te lossen is, het schijnt dat als ze opgestuurd worden het snel gerepareerd is, het moet dus iets simpels zijn.
Sjaak Geplaatst: 11 september 2001 Geplaatst: 11 september 2001 Heb je nog wel beeld....??<BR>Zo ja probeer dan opnieuw de software in je ontv te laden dit kan helpen<BR>Sjaak
Gast Geplaatst: 11 september 2001 Geplaatst: 11 september 2001 Nee hij is echt helemaal dood, ook geen beeld, niets, met de 2 kabels voor software is ie ook niet meer te benaderen
Gast Geplaatst: 11 september 2001 Geplaatst: 11 september 2001 Patch mislukt dus....<BR>Strong repareert ze niet. Je krijgt gewoon een nieuwe of 'reworks'.<BR>Zelf meegemaakt na de knutselpoging van Canal +
Gast Geplaatst: 12 september 2001 Geplaatst: 12 september 2001 hi ik had dat ook na 1 jr van uitlatenstaan<BR>heb ik de nokia aangezet en geen beeld of <BR>niks meer , bij mijn dealer kan het toch gemaakt worden , was garantie<BR>
Aanbevolen berichten