Gast Geplaatst: 1 november 2007 Geplaatst: 1 november 2007 Hallo, Ik moet snel mijn compuserve abo. opzeggen en volgens de voorwaarden MOET dat via de compuserve browser. Nu heb ik dat browser CD al lang 'opgeruimd' en de browser is sins September niet meer te downloaden. Van wie mag ik die CD voor 2 minuten lenen om de Compuserve browser om mijn laptop te installeren en op te zeggen? Mijn dank is groot! Stuart, Eindhoven Belachelijk trouwens dat opzeggen niet per post kan...
moesie Geplaatst: 1 november 2007 Geplaatst: 1 november 2007 ik heb ook een abonnement bij compuserve en heb ook ruin 8 maanden van te vooren opgezegt. ik heb het schriftelijk gedaan en ik heb ook binnen een week ook een schriftelijke opzeg brief terug gekregen. Het adres waar ik de brief naartoe gestuurd heb is: Compuserve T.a.v. Compuserve adsl Postbus 1084 6201 BB maastricht
Gast Geplaatst: 1 november 2007 Geplaatst: 1 november 2007 Bedankt voor je antwoord. Ja, die brief heb ik ook klaar liggen maar er staat wel heel duidelijk in hun algemene voorwaarden dat je uitsluitend online kunt opzeggen. Volgens mij mogen ze dat niet eisen. Brief gaat morgen met de post en per fax weg. Gr. Stuart
Gast Geplaatst: 1 november 2007 Geplaatst: 1 november 2007 Inmiddels heb ik de software (via een upload) gekregen en ik kan helemaal niet met die software opzeggen. Volgens mij hebben ze erg recentelijk de voorwaarden veranderd. Volgens hun browser moest ik contact opnemen met de leden service. Wellicht zijn we lid geworden onder andere (oude) algemene voorwaarden. Lijkt CanalDigitaal wel....
moesie Geplaatst: 1 november 2007 Geplaatst: 1 november 2007 Als je een schriftelijke opzegging terug krijgt van compuserve dan sta je juridisch sterk en kan comuserve er niet meer onder uit. En volgens mij kan je tot voor kort alleen maar schriftelijk opzeggen.
Neptunus Geplaatst: 2 november 2007 Geplaatst: 2 november 2007 Compuserve? Bestaat dat nog? Ik vond dat vroeger erg opdringend! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen