Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb hier nog een Multytenne over en vraag me af of die werkt met een nokia 9302 met de originele software.

Als het gaat wou ik de buurvrouw er blij mee maken zo dat ze weer naar de regionale zenders kan kijken: als de astra 19 en de 23,5 het doen is ze al blij.

Geplaatst:

volgens mij doen alleen poort a en b het met de originele firmware

weet niet welke die daarmee ontvangt

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Geplaatst:

hee, zet er sattracker in en je kunt die multytenne aansturen alleen moet je er waarschijnlijk wel 2 diodes inzetten.

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

-George Bernard Shaw

Geplaatst:

hmm ..wordt lastig dus ik heb er in het verleden al eens andere software in gezet maar daar werd hij instabiel van voor mij is dit geen probleem ,maar voor iemand van 80 wel.

Ik dacht ook dat hij standaard alleen maar 2 satellieten aan kon en in de multytenne zitten er vier.

Geplaatst:

yep dus van de multitenne pakt die de eerst 2 volgens mij zijn dat dan Atra 1 en Hotbird, je kunt het wel gewoon doen met een Disecq 1.0 switch die 2 aanstuurt en dan met een tyrap aan de eerste lnb vastzetten zo heb ik dat hier gedaan vanwege het thema pakket.

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

-George Bernard Shaw

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen