harleyke Geplaatst: 2 november 2007 Geplaatst: 2 november 2007 ik heb een windows vista pc, kan ik op een externe hd win.xp zetten? en hoe start ik dan xp op,. gr.harleyke. 1x dreambox 7000- 1x 7020-2x schotel astra1-2-3-hotbird.
Hellum Geplaatst: 2 november 2007 Geplaatst: 2 november 2007 dat moet wel kunnen als je bios van een USB-HDD kan booten. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
harleyke Geplaatst: 2 november 2007 Auteur Geplaatst: 2 november 2007 als ik de xp cd er in steek kan ik dan niks verkeerd doen, ben bang dat alles weg is dan. gr.harleyke. 1x dreambox 7000- 1x 7020-2x schotel astra1-2-3-hotbird.
lock Geplaatst: 3 november 2007 Geplaatst: 3 november 2007 Als je HD groot genoeg is kan je ook kiezen voor Dualboot, dan komt XP naast Vista te staan en kan je bij het opstarten kiezen. Ik weet echter niet of je, als je al Vista geinstalleerd hebt staan, XP er later bij kunt zetten, omgekeerd gaat het wel. Koekel maar eens op Dual boot, dan wordt je vanzelf wijzer. "That's another fine mess you've got me into"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen