Ga naar inhoud


[TF5000pvr] Opname van 25-10 nu al niet geldig meer?


Jorgen

Aanbevolen berichten


Citaat:
Juist als je gebruik maakt van een Aston Dual (maakt even niet uit of daar nu 2.17 of 2.18 firmware op zit) wordt de huidige key NIET meer overschreven wanneer je oudere opnames afspeelt. Het voordeel hiervan is dat je je kaart er niet uit hoeft te halen wanneer je oude opnames bekijkt. Het nadeel is natuurlijk dat je opnames voor het verstrijken van een maand gedecodeerd moet hebben. Uiteraard kun je tijdelijk een matrix CAM gebruiken op het moment dat je juist wel een oudere key nodig hebt om bijvoorbeeld een oude opname te decoderen.


Dat wist ik nog niet. Maar is eigenlijk wel fijn. Mits je de opnames al gedecodeerd hebt natuurlijk.

Citaat:
Maar misschien zijn er meedere mensen hier op het forum die dit willen testen bij een Aston CAM 1.07.. De vraag is dan: Wordt de kaart van CanaalDigitaal terug in de tijd gezet wanneer je oude opnames (die wel gedecodeerd zijn) bekijkt.


Bij het bekijken van de opname van de Bourne Identity, kan ik daarna gewoon weer de CDS kanalen zien. Alles blijft zoals jij zegt dus.

==============

Ik heb in elk geval de vervelende opname die het toch niet meer deed verwijderd. Aangezien ik geen mijn Aston en Mediaguard cams het probleem niet konden oplossen en ik ook geen matrix cam o.i.d. waarmee het wel zou kunnen heb, had ik niets meer aan de opname.

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Juist als je gebruik maakt van een Aston Dual (maakt even niet uit of daar nu 2.17 of 2.18 firmware op zit) wordt de huidige key NIET meer overschreven wanneer je oudere opnames afspeelt. Het voordeel hiervan is dat je je kaart er niet uit hoeft te halen wanneer je oude opnames bekijkt. Het nadeel is natuurlijk dat je opnames voor het verstrijken van een maand gedecodeerd moet hebben. Uiteraard kun je tijdelijk een matrix CAM gebruiken op het moment dat je juist wel een oudere key nodig hebt om bijvoorbeeld een oude opname te decoderen.


ik zal het nog spannender maken
een tp5000 met aston 2.07 /2.17 met cardlink intern op een newcs server met newcamd (cardlink kan niet anders jammer genoeg)
een opnamedie groen/geel was en die ouder was als 2 maanden zette de datum op de c+kaart terug en geen beeld meer op mijn 7025 en tp 5000 de tp 5000 en de 7025 stonden op auto update in newcs
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...