Ga naar inhoud


[Strong 8000] Strong 8000 deffect?


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,<BR>Ik ben een absolute newbie en het volgende is mij overkomen. Ik heb versie 20 geinstalleerd, geheel volgens de bijbehorende<BR>gebruiksaanwijzing van de page van hadus (ik heb overigens niet de bin.file van versie 15 gebruikt) en alles ging prima. Na het installeren van de file PPVDA3NED3, de receiver uitgezet. (overigens ook na de installatie van V20)Toen ik hem weer aanzette was er een "pets" geluidje en hij doet niets meer. De zekering was overigens nog intact. Iemand een idee over de oorzaak en eventueel een oplossing?<P>Gerben frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Over het algemeen kan je pas een oplossing<BR>geven als je weet wat er aan de hand is en<BR>dat is nou net het gene wat ik in je vraag<BR>mis(niets kan zoveel zijn) dus als je dit nou eens even vermeld dan<BR>kon het wel eens wezen dat je een antwoordt<BR>krijgt tenzij je dit niet wilt natuurlijk<p>[ 14-09-2001: Message edited by: 666Software ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niets is niet zoveel!! Maar niets. <BR>Het apparaat is al het ware harstikke dood.<BR>Dus geen beeld, zwart display. Ik kan niet eens constateren of de receiver aan of uit staat. Met mijn verstand van zaken heb ik alleen kunnen constateren dat de zekering niet is doorgebrand.<BR>Gerben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat pets geluid heb ik ook al eens gehoord (meerdere malen). Probeer eens of de ontvanger nog "praat" met de pc. Dus gewoon loader2000 starten en dan menu en pijl ingedrukt houden (je ziet niets op display).<BR>Mischien zie je de bootinfo op je pc scherm, en dan kun je proberen om de soft opnieuw te laden. Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe maar voorzichtig aan.Ik heb zelf wederom geprobeerd versie 20 te installeren. Tijdens de software overdracht kreeg ik een foutmelding van de generic printer. Er is als het ware een halve portie software overgepompt en toen stopte het proces. Ik kan nu echt niets meer met mijn Strong beginnen. Mijn PC en receiver zijn niet meer in staat met elkaar te communiceren. Er zal wel niets anders opzitten dan het apparaat op te sturen naar Strong Nederland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas! Ik heb het echt meerdere keren geprobeerd. Maar de Loader van zowel versie 15 als 20 ontvangt geen info meer terug van de reveiver en is tevens niet meer in staat een van beide versies weer op de receiver te installeren.<P>Gerben mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gerben nog een tip/mogelijkheid. Ik heb het zelf niet uitgeprobeerd!!!!!, maar volgens kenners kan het volgende ook nog wel eens helpen bij dode boxen.<P>Soms is het app te resetten door het app open te maken en de eprom op te zoeken 24c16 vlak bij spoel en kristal Het is een 8 pin ic .<BR>Zorg dat het app aan staat(220v) en start dan het prog op en wacht dat er ok in het scherm staat.<BR>Sluit dan heel even met een meetsnoer pin 5 naar massa .<BR>Als het goed is dan verschijnt er van alles in beeld ,druk op ok en het prog gaat laden.<BR>9 van de 10 keer doet het app het dan weer ,zoniet dan moet het app retour naar nokia/strong.<P><BR>Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...