Gast Geplaatst: 2 november 2007 Geplaatst: 2 november 2007 Ik heb deze week een leuke ontvanger binnen gekregen. Ik heb een netwerk kabel aangesloten naar de router en natuurlijk naar de schotel. Ik heb de ontvanger aangezet en vrijwel direkt had ik beeld op de voorgeprogrammeerde kanalen. Is er iemand die hier ook ervaring mee heeft?
DaVito Geplaatst: 3 november 2007 Geplaatst: 3 november 2007 Ik heb hem hier ook staan en er een uurtje mee gespeeld,maar ik ben er nog niet uit wat ik er van vind. Wat ik het meest mis is dat er geen usals opzit verder een van de zovelen die mommenteel op de markt komen. En alle kanalen open ??leuk maar voor hoelang???
Gast Geplaatst: 4 november 2007 Geplaatst: 4 november 2007 nou die kanalen zullen voorlopig wel open blijven cd en tvv is via server!
DaVito Geplaatst: 5 november 2007 Geplaatst: 5 november 2007 Dat bedoel ik juist ,als de server down gaat dan heb je een dure ontvanger waar je kaartje in moet duwen. In de software zit verder geen optie voor de CS. Gr Davito
Gast Geplaatst: 5 november 2007 Geplaatst: 5 november 2007 Er komt op korte termijn andere software,dan is hij hetzelfde te gebruiken als een dreambox!
LINKEY Geplaatst: 5 november 2007 Geplaatst: 5 november 2007 Citaat: Er komt op korte termijn andere software,dan is hij hetzelfde te gebruiken als een dreambox! Waarom is het er nu dan al niet?? Ik ben bang dat ze nu willen verkopen en als het geld binnen is weer weg zijn en een nieuwe boxen lanceren. Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus
DaVito Geplaatst: 5 november 2007 Geplaatst: 5 november 2007 Die software beloofen ze al drie weken net als usals ,voorlopig werkt niet echt veel van al het beloofde moois.
Gast Geplaatst: 7 november 2007 Geplaatst: 7 november 2007 Sorry jongens, maar USALS zit er in. Heb vandaag een software update gekregen waar usals reeds inzit. Ik ga hem morgen aan een motortje hangen om hem te testen.
Gast Geplaatst: 8 november 2007 Geplaatst: 8 november 2007 Het is nog geen auto update via internet, zelfs IP video werkt nu. Ziet er goed uit. Straks meer, ga nog een beetje testen.
Ron Geplaatst: 8 november 2007 Geplaatst: 8 november 2007 Ik heb zo het gevoel dat de winkel die deze illegale rommel in Belgie verkoopt hier een gratis promotieactie op touw aan het zetten is. Een box die met keys enn/of shares naar illegale servers uitgegeverd wordt, is illegaal en op sat4all dus niet welkom! Ron
Aanbevolen berichten