Ga naar inhoud


[Strong 8000] nieuwe 8000's met de v22


Gast

Aanbevolen berichten


klopt je moet wel weten waar je over praat. mijn vraag zijn er mensen die deze soft van strongs al uit gelezen hebben V22 V24 zodat hier aan een patch gewerkt kan worden of er uberhaubt mensen al mee bezig zijn zodat we hier en daar wat info kunnen uit wissellen wat de stand van zaken is alle beetjes helpen ik wacht toch nu maar weer op anderen ik heb er al twee naar de haaien zit er rustig op tewachten of ze netjes gerapareerd terug komen IEMAND al een beetje info...<P>Groetjes lorisdam mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt guys. Ik was niet volledig in mijn antwoord. Ik bedoelde ook eigenlijk dat je met de v20 versie wel kanalen kunt inlezen uitlezen. Maar dan alleen bij oudere versies van de strong(dus b.v. update van 15 naar 20). Ik weet ook wel dat het bij de nieuwere (v22)nog niet kan.<P>Niet meteen boos worden confused.gif" border="0frown.gif" border="0 <P>Ik zal voortaan iets beter opletten op mijn info.<P>themenk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@erik-jan, Heb gelijktijdig op de "linker pijltoets" en de "menu" knop gedrukt(op de ontvanger) en vervolgens de ontvanger met de aan/uit knop aangezet(menu en pijltoets blijven vasthouden). Dus de ontvanger stond uit. Niet standby!!<P>Als het dan goed is krijg je CHAR op display.<P>suc6,<P>Themenk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...