Boelo Geplaatst: 3 november 2007 Geplaatst: 3 november 2007 Ik heb een 4Gig Sd-kaart gekocht voor mijn Tomtom . Maar nu wil hij de kaarten niet lezen. Hij boot normaal , maar geeft aan Geen kaarten gevonden Schrijf ik het zelfde op een 2 gig , is het geen probleem. Wat doe ik verkeerd? ...........................Groetjes:...Boelo VU+--Ultimo 4K----Big bisat 13E-19.2E-23.5E-28.2E
Moderator Matchless Geplaatst: 3 november 2007 Moderator Geplaatst: 3 november 2007 niks heb je verkeerd gedaan. Waarschijnlijk kan hij gewoon geen 4 gig aan. Ik heb hetzelfde probleem met me p900 smartphone. wel 128mB maar geen 512mB. Die laat hij zien als corrupt. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Gast Geplaatst: 3 november 2007 Geplaatst: 3 november 2007 Schijnt inderdaad het geval te zijn. Citaat: The following memory cards are compatible with your TomTom GO. Every memory card we offer is manufactured to the highest standard and carries a 2 year minimum warranty. Your TomTom GO accepts SD Card cards. The largest SD Card card you can use in your TomTom GO is 2048MB Kan de bron niet noemen, want ze verkopen er die dingen. Op TomTom zelf kan ik niets vinden. JJK
Ome Merde Geplaatst: 3 november 2007 Geplaatst: 3 november 2007 op de tomtom one (de eerste versie) is 2Gb max. dit zal denk ik op de andere modellen (meest recente daargelaten) niet anders zijn. merDe deze ruimte is te huur
Boelo Geplaatst: 3 november 2007 Auteur Geplaatst: 3 november 2007 Oke , bedankt , dus 2 gig max. Jammer is dat , had nog meer kaarten ...........................Groetjes:...Boelo VU+--Ultimo 4K----Big bisat 13E-19.2E-23.5E-28.2E
NL1PDV Geplaatst: 5 november 2007 Geplaatst: 5 november 2007 En het ligt er ook nog aan wat voor sd kaartje scandisk is de beste voor TomTom sommige kaarten herkend ie gewoonweg niet en geeft dan foutmelding dat er geen kaartje inzit .. M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen