loewe fan Geplaatst: 3 november 2007 Geplaatst: 3 november 2007 Hallo, Ik ben nu bezig om ruim 700 foto's van een PC van een kennis naar mijn PC over te zetten. Nu is het zo dat het ruim 7 uur duurt. Dit duurt me eigenlijk te lang is er ook een manier om dit te versnellen. Of ben ik afhankelijk van de snelheid van de andere partij. Ik zelf heb een abbo van Tiscali met 12MB, ik weet niet wat de snelheid van mijn kennis is. De gemiddelde snelheid wat ik nu heb voor de foto's is 28,55 kb/s. De reden waarom ik dit doe is dat mijn kennis een andere pc heeft gekocht. Foto's staan nu op ME en moet naar Vista. loewefan
WPW Geplaatst: 3 november 2007 Geplaatst: 3 november 2007 Pc's staan alle 2 daar? Typsoft ftpserver op ME en gaan met die banaan. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
loewe fan Geplaatst: 3 november 2007 Auteur Geplaatst: 3 november 2007 Hallo, nee, de Pc's staan niet bij elkaar. Op dit moment ben ik op de helft. Ik wil dus nu gewoon de foto's naar mijn Pc halen via Teamviewer. Ik heb nu wel op mijn Pc Internet Information Services geistalleerd. Nu is de vraag,als ik CuteFTP draai op de andere Pc met Vista (nieuwe Pc waar de foto's naar toe moeten),wat moet ik dan aan geven op die Pc om op mijn Pc te komen? Moet ik nu in mijn router ook nog wat veranderen,ik heb nu de FTP poort 21 open staan op het Ip-adres van mijn relook. graag Uw reactie. ps. zou dit sneller gaan als teamviewer? mvgr loewefan
WPW Geplaatst: 3 november 2007 Geplaatst: 3 november 2007 ftp door routers heen is vaak een ramp (poort 20 is dynamisch) tenzij je passive ftp in kan stellen, tis vaak beter om een ftp site te gebruiken van je ISP, je hebt daar meestal wel wat upload ruimte bij je internet abbo. TV is niet egt sneller daarmee. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
loewe fan Geplaatst: 3 november 2007 Auteur Geplaatst: 3 november 2007 dank voor je antwoord, ik ga er maar eens mee spelen, en zie wel waar ik uitkom. mvgr loewefan
Ome Merde Geplaatst: 4 november 2007 Geplaatst: 4 november 2007 schijf ff uitbouwen, in de binnenzak meenemen naar die andere PC, kleppie eraf, kabel eraan, aanvuren, kopiëren maar en daarna pils. 700 foto's ? hoe groot ? past het op een usb-stick ? yeehaw, merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen