gerritvogels2 Geplaatst: 3 november 2007 Geplaatst: 3 november 2007 Welke ci module werkt op de sony tv met ingebouwde kabel tuner (DVB-C)op het netwerk van tv home? Ik heb b.v ook een dragon maar weet niet of die werkt. Gerrit
gerritvogels2 Geplaatst: 3 november 2007 Auteur Geplaatst: 3 november 2007 klopt, ben ik inmiddels ook achter, maar heeft iemand dit ook werkend met b.v een dragon of andere module? Gerrit
W3ird_N3rd Geplaatst: 3 november 2007 Geplaatst: 3 november 2007 Nee. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Hasselt Geplaatst: 4 november 2007 Geplaatst: 4 november 2007 Ik heb deze TV ook "kort" gehad. Bepaalde @home TV kanalen, stuk of 3, kreeg ik geen goed beeld op met de Alphacrypt module. Sony gebeld.... geven geen ondersteuning wat dit betreft, ook niet voor de toekomst. Evt. service updates voor het toestel kan alleen een service monteur doen. Heb deze Tv weer ingeruild voor een goedkopere Samsung met dezelfde spec. en ook 100 Hertz, alleen nu met alleen een digitene decoder. Wat mij ook opviel is dat de Sony minder mooi beeld had via de interne decoder en zeeeeer lanzaam zappen voordat er beeld komt. De Sony heeft zowel digitenne als @home, daarom was mij keuze ook in éérste instantie op dit toestel gevallen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen