Ga naar inhoud

[Strong 8100] insert smart card Strong 8100

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb probleem met mijn strong 8100, krijg continue melding "insert smart card".

Diezelfde kaart doet het in een strong 8000 wel?

Op een goldcard draait de 8100 wel maar dan zonder de canal digitaal kanalen. Ik heb gelezen dat deze ontvangers gevoelig zijn maar is hier ook een oplossing voor. Tevens heb ik iets gelezen dat er emu-software bestaat waardoor de kaart overbodig is!! Is dat misschien iets of geldt dit niet voor canaal digitaal?

Geplaatst:

je moet denk ik de kaart even met een schone vlakgum schoonmaken, alleen de chip. ze zijn inderdaad nogal gevoelig.

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

-George Bernard Shaw

Geplaatst:

Heb dit ook al geprobeerd, tevens kaart van de buren maar ook al geen succes. Kun je een nieuwe kaart krijgen van canal digitaal?

Geplaatst:

je kunt een nieuwe kaart bij canal digitaal aanvragen, maar ik denk dat de kaartlezerchip kapot is, daar is dan ook niet zoveel meer aan te doen, ik heb nog wel een andere ontvanger voor je.

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

-George Bernard Shaw

Geplaatst:

Hoe zou het dan kunnen dat deze wel probleemloos een goldcard leest!

Geplaatst:

dat weet ik niet, dan moet je toch maar de kaart goed schoonmaken en ik weet niet of je de ontvanger open kunt maken maar mischien moet je de lezers ook nog maar goed schoonmaken.

MVG. Gerard

-George Bernard Shaw

Geplaatst:

[color:"red"] Kopen in het Te Koop forum s.v.p.

Hier alleen forum gerelateerde berichten. [/color]

Geplaatst:

[color:"red"] Verkopen in het Te Koop forum s.v.p.

Hier alleen forum gerelateerde berichten. [/color]

-George Bernard Shaw

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen