Ga naar inhoud


[DM7025] Dreambox stopt op RTL4 bij Casema Cable, bekend?


Edgar-knarretje

Aanbevolen berichten


Ja hoor bij mij alles weer prima werkend! Vraag je je toch af: Hoezo casema heeft niets gedaan met de instellingen? Bij mij wete gaan dingen niet vanzelf over. Wat ik wel weet dat vanaf vorige week woensdag de boel mis ging en het nu weer schijnt te werken terwijl er bij mij niets gedaan is, HEEL VREEMD !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het misschien kunnen dat een condensatortje in de voeding niet helemaal de beloofde capaciteit geeft? Ik heb het zelf ook met een Dbox2 (2xi) van Sagem.

 

Die heb ik als client van een server (er zit dus geen multicam in) en toch 'krijgen de dames na verloop van tijd reumatiek en vinden de scenes opeens in de badcel plaats aan het geluid te horen'. Daarna wordt het te erg voor woorden en dan is het beeld weg.

 

Tijdens het zappen komt er ook geen beeld meer terug. Hooguit wat badcel gekras. Dit terwijl mijn Nokia dbox (ook een Client) op dezelfde plek, aan het zelfde antennedraadje geen enkel probleem heeft.

 

Wanneer je een scoop op de voeding van de Sagem aansluit dan blijkt dat het voedingssignaal nu niet helemaal vlak is , maar een deukje vertoont. Dit duidt op een gebrek aan capaciteit van de voedingscondensator. Zou dit misschien ook met een DB7025 aan de hand kunnen zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jeweetwel, natuurlijk niet ook een condensatortje gaat niet vanzelf weer over en daarnaast zou het wel heel toevallig zijn dat alleen RTL4 niet helemaal vlak is.

 

@opzolder, Idd moet dit het zijn, onze problemen zijn op woensdag begonnen en een week later op woensdag beeindigd! Schandalig dat Casema dan claimt dat ze van niks weten! Wijze les voor de volgende keer, eerst het probleem bij Casema/zenders zoeken!

 

Dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...