Ga naar inhoud


Kaartje wordt niet geupdate


JeWeetWelWie

Aanbevolen berichten

Ik heb een paar weken geleden vol enthosiasme mijn Dbox ingericht volgens de 'Engelenvuur'-site van DRG. Dit werkte tot volle tevredenheid tot gisteravond. Ik heb hem draaien met Neutrino sportster 1.10rc09 met NewCS1.31 en MgCamd 1.25 . Ik heb met de helpdesk van Multikabel gebeld en die hadden speciaal voor mij een puls gestuurd, alleen wordt het niet bijgewerkt. Ik heb een 4024 kaartje. Wat is er aan te doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja die had ik, ik heb me geabbonneerd met een aanvullend abonnement. Ik heb de helpdesk gebeld en ze hebben een updatepuls gestuurd, maar hij heeft er nog geen zin in. Ik heb CCcam 2.04 gedownload, het bestand cccam.ppc hernoemd naar cccam en gekopieerd naar /var/emu.

 

In het bestand cccam.cfg heb ik de volgende regel gezet

 

N: 127.0.0.1 2346 user1 dbox 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14

 

Als ik heb dan goed begrepen heb, roept hij dan rechtstreeks naar newcs. Ik heb alles doorgeschakeld naar poort 2346 in plaats van poort 15000. Ik heb beeld op het regio kanaal. Het valt me op dat de klok een uur voorloopt. Ikheb nog geen beeld omdat ik waarschijnlijk op een nieuwe puls moet wachten. Mocht dit zo gaan werken, kan mijn andere dbox dan gewoon met mgcamd blijven werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De uitval van gisteravond was niet het einde van de previewperiode ?

 

activatie van een preview kaart gaat niet altijd goed, mocht je de beschikking hebben over een orginele decoder dan zou ik daar de kaart even plaatsen.

na deze activatie blijft de kaart netjes werken met newcs

Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch.. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...