Ga naar inhoud


[Strong 4375] Strong 4375 doosje vol


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal<P>Heeft er al iemand meer dan 1592 kanalen<BR>in zijn Srong-4375 gehad.<BR>Ik heb er 1592 in, en nu moet ik er een<BR>uit gooien om er een ander kanaal in te zetten.<BR>Wie heeft een oplossing.<P>Groetjes Sjefke..

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is wel raar, normaal moet je 3000 kanalen kunnen inladen. Wat je kan proberen is de laatste firmware overzetten. Deze kan je o.a. downloaden van de <A HREF="http://www.strongsat.com" TARGET=_blank>Strong site</A>. Indien het nadien nog niet lukt zou ik alvast kontakt opnemen met de dealer of met Strong zelf te Nieuwegein.<p>[ 23-09-2001: Message edited by: SatMan ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd: Ik heb alleen al bij Astra en Hotbird meer dan 2000 kanalen radio en TV en de rest van 55 oost tot 45 west moet er dan nog bij.<BR>Nooit een probleem gehad. Wel was een keer de transponderlijst vol....<BR>Overigens ik gebruik versie 1.0b, dat is nog een oude...<P>Satje4u

 

Gigablue Quad HD Plus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de transponderlijst vol was, waarom heb je die boodschap dan niet in beeld gehad. Ik heb dat regelmatig als ik weer eens op zoek ben geweest naar nwe kan. Maar dan verschijnt wel steevast in beeld, zowel bij aut. als handmatig scannen "transponderlijst vol"<P>Satje4U

 

Gigablue Quad HD Plus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...