Gast Geplaatst: 4 november 2007 Geplaatst: 4 november 2007 Ik heb hier sinds een aantal weken Vista 64 draaien en alles werkt naar behoren.Er is alleen probleem en dat is dat ik geen geluid krijg als ik met iemand contact heb via de MSN.Ik heb audio en video ingesteld en het zou in principe dus moeten werken maar helaas is dat dus niet het geval. Voor de rest ben ik heel tevreden met Vista dus terug gaan naar XP is voor mij geen optie.Heeft iemand een oplossing ?
JAL Geplaatst: 6 november 2007 Geplaatst: 6 november 2007 Dat probleem heb ik ook met VISTA op MSN kan probleem ook niet vinden.
Gast Geplaatst: 10 november 2007 Geplaatst: 10 november 2007 Late reactie van mijn kant maar helaas is er lijkt wel nog steeds geen oplossing.
marco24 Geplaatst: 10 november 2007 Geplaatst: 10 november 2007 dat probleem heb ik ook vind ik nogal algemeen 32 bit of 64 bit vista bij mij werkt het prima op de vista 32 bit
JAL Geplaatst: 11 november 2007 Geplaatst: 11 november 2007 Ik heb hier 32 bit maar probleem is er nog op MSN.
marco24 Geplaatst: 11 november 2007 Geplaatst: 11 november 2007 en voor de rest heb je wel geluid in vista en bij audio en video instellingen krijg je geen test geluid?
Gast Geplaatst: 12 november 2007 Geplaatst: 12 november 2007 Marco dat is exact wat bij mij het geval is.Bij audio en video instellingen wel geluid maar bij verbinding geen geluid. Schiet mij maar in een kapotje.
Gast Geplaatst: 12 november 2007 Geplaatst: 12 november 2007 HHmmmmm... probleem mischien maar eens bij microsoft voorleggen.
Fredo Geplaatst: 13 november 2007 Geplaatst: 13 november 2007 je stelt dit niet op je pc in maar via de website http://mobile.live.com/signup/ daar geef je aan dat je ook bvb je tel in wilt stellen daarna komen de andere opties ook altans hier kan ik dat nu ik zal straks beneden ook even kijken dan weet ik het zeker Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 14 november 2007 Geplaatst: 14 november 2007 Fred reageer je op een andere topic ? Niet op deze neem ik aan anders begrijp ik de ballen van wat je nu eigenlijk bedoeld.
Fredo Geplaatst: 17 november 2007 Geplaatst: 17 november 2007 Citaat: Fred reageer je op een andere topic ? Niet op deze neem ik aan anders begrijp ik de ballen van wat je nu eigenlijk bedoeld. ik reageer op deze draad de instellingen doe je op die site en dat komt terug naar je register dan werkt het weer a altans hier is dat zo gegaan Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 24 november 2007 Geplaatst: 24 november 2007 Een late reactie op je antwoord Fredo maar als ik via de link die je gegeven hebt naar mobile.live.com ga kan ik een mobiele provider opgeven met een bijbehorend mobiel nummer. Ik heb Vodafone en die staat er bijvoorbeeld al niet bij en om nu mijn mobiele nummer op te geven daar ben ik niet zo happig op.Voor de rest ontgaat mij de werking ervan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen