Ga naar inhoud

Geen geluid MSN in Vista

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb hier sinds een aantal weken Vista 64 draaien en alles werkt naar behoren.Er is alleen probleem en dat is dat ik geen geluid krijg als ik met iemand contact heb via de MSN.Ik heb audio en video ingesteld en het zou in principe dus moeten werken maar helaas is dat dus niet het geval. Voor de rest ben ik heel tevreden met Vista dus terug gaan naar XP is voor mij geen optie.Heeft iemand een oplossing ?

Geplaatst:

Late reactie van mijn kant maar helaas is er lijkt wel nog steeds geen oplossing.

Geplaatst:

Marco dat is exact wat bij mij het geval is.Bij audio en video instellingen wel geluid maar bij verbinding geen geluid.

Schiet mij maar in een kapotje.

Geplaatst:

HHmmmmm... probleem mischien maar eens bij microsoft voorleggen.

Geplaatst:

je stelt dit niet op je pc in maar via de website

http://mobile.live.com/signup/

daar geef je aan dat je ook bvb je tel in wilt stellen daarna

komen de andere opties ook

altans hier kan ik dat nu

ik zal straks beneden ook even kijken

dan weet ik het zeker

Groeten Fred.

AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite

Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.

Geplaatst:

Fred reageer je op een andere topic ? Niet op deze neem ik aan anders begrijp ik de ballen van wat je nu eigenlijk bedoeld.

Geplaatst:
Citaat:
Fred reageer je op een andere topic ? Niet op deze neem ik aan anders begrijp ik de ballen van wat je nu eigenlijk bedoeld.

ik reageer op deze draad
de instellingen doe je op die site en dat komt terug naar je register dan werkt het weer a
altans hier is dat zo gegaan

Groeten Fred.

AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite

Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.

Geplaatst:

Een late reactie op je antwoord Fredo maar als ik via de link die je gegeven hebt naar mobile.live.com ga kan ik een mobiele provider opgeven met een bijbehorend mobiel nummer. Ik heb Vodafone en die staat er bijvoorbeeld al niet bij en om nu mijn mobiele nummer op te geven daar ben ik niet zo happig op.Voor de rest ontgaat mij de werking ervan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen