Ga naar inhoud


[Strong] Opnieuw Smartcard probleem op kiosque en Taq...


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb zojuist de PPv3daned over de da3ned3spok gezet .ik gebruik de nieuwe Murdock files van 23-09 maar ik heb nog steeds insertcard probleem op kiosq en taqui.<P>Nog iemand met het zelfde probleem ???<BR>Ik heb een Strong 8000 met V20 soft en PPv3daned patch

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja, ik heb hetzelfde probleem. Ik had eerst ppvda3ned3 erin zitten. bij deze heb ik verschillende keys geprobeert geen een deed het insert smartcard probleem verdwijnen, zojuist heb da3ned3spok erin gezet met inderdaad de crazy murdock files 23-9 en hetzelfde verhaal. ik begin er een beetje gek van te worden. heeft iemand mischien een concrete oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een STRONG 8000 V20 met PPV Patch, gebruik de DUCK files en ik heb nergens problemen mee. <BR>Let echter op: als je na de conversie naar V20 en PPV ook nog de kanalen als bin gaat inladen dat je de goede gebruikt. Sommige files installeren namelijk ook direct de POK patch. Test dit door je receiver op een van T kanalen opnieuw op te starten. Als je nu EPG hebt, heb je de verkeerde versie.<BR>Ik heb gewoon zelf de kanalen weer ingeladen. Geen problemen werkt nu perfect, ook P etc...<BR>Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom ook altijd de software versie vermelden<BR>als je een kanalen bin verspreid en als je<BR>er 1 op het net vindt waar dit niet vermeld<BR>is gebruik 'm dan ook niet om bovenstaande<BR>problemen te voorkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...