Gast Henri Aalten Geplaatst: 4 november 2007 Geplaatst: 4 november 2007 Op mijn computer, heb ik zowel aan de voorkant en aan de achterkant een microfoon aansluiting. Bij Windows XP kon ik een keus maken, voor of acher aansluiting gebruiken maar ook dat kan ik in Windows Vista Premium niet vinden. Wie kan mij zeggen waar ik dat kan vinden !!
Gast Geplaatst: 5 november 2007 Geplaatst: 5 november 2007 Heb je wel de juiste driver voor je (on-board) geluidskaart geinstalleerd? Daarin wordt geregeld welke in/uitgang wat doet.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 5 november 2007 Geplaatst: 5 november 2007 Er zijn voor mijn moederbord, geen drivers voor Windows Vista beschikbaar. En de drivers die ik heb. werken beperkt. Contact gehad, met computerboer. Helaas.
Gast Geplaatst: 5 november 2007 Geplaatst: 5 november 2007 Nou vind ik dat een raar verhaal. Asus is de eerste niet (het ging toch om een Asus CSM board?) en zo oud is dat board ook niet ... Als het er nog niet is komt het eraan. Heb net zo'n board bij mijn zus ingebouwd, nog geen jaar geleden (geloof ik ). Kijk anders per onderdeel van jouw moederbord wat je nodig hebt. Volgens mij zit er zo'n Realtek geluidschippie op, daarvan zijn de drivers verpakt in zo'n universele installer dus (bijna) altijd goed, kun je gewoon apart downloaden in installeren.
hobsat Geplaatst: 11 november 2007 Geplaatst: 11 november 2007 Citaat: Wie kan mij zeggen waar ik dat kan vinden !! Configuratiescherm--->Geluid---->Tabblad opnemen. evt. dubbleklik op microfoon. als je daar niets kunt selecteren of aanvinken dan idd een driver probleem. GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
Gast Henri Aalten Geplaatst: 11 november 2007 Geplaatst: 11 november 2007 Is ook een driver probleem.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen