Ga naar inhoud


[Strong] 6 sec wegval


Gast

Aanbevolen berichten

wie heeft er ook problemen met r**5 en f**ki** dat deze een aantal seconden wegvalt<BR>ik heb een nokia 9302 met standaard soft en heb de eend en de electrische files geprobeerd maar er veranderd niets <BR>wie weet wat er aan de hand is??

Link naar reactie
Delen op andere sites


HALLO je hoeft er geen codering van maken??<BR>Het gaat er om dat de originele merk namen niet gepubliseerd worden.<P>Probeer de andere files ook eens, er zal vast wel een goede tussen zitten.<P> <BR>WaferJo. laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoezo andere files gebruiken ??<BR>de nokia met orginele soft staat erom bekend dat deze tijdelijke blackouts geeft.<BR>dit is de firmware die niet helemaal happy is . maar voordeel van die firmware is natuurlijk wel dat je tussen de 6 sec uitval wel alle kanalen kan zien :-) <P>gr dj

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelde probleem, ook met de originele kaart. Dit is bij mijn nokia ontstaan na het bekende bericht in de groene balk, wat overigens nog steeds terugkomt. Heeft iemand een oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ook hetzelfde probleem met dezelfde reciever. Hoe patch ik hem, wat heb ik ervoor nodig en waar vind ik de goede patches.<P>Wie of wat is 'eend' waar jullie het hier vaker over hebben.<P>Gr. IndivP cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Strong8000 beeld valt weg...<BR>Kennis van me heeft strong 8000 met versie 20<BR>type 6 was een tussenversie...<BR>FF gebeld naar met strong en daar zeiden ze dat anal+ weer aan het klooien is...<BR>Moest hem gaan updaten naar de laatste versie maar konden niet garanderen dat uitval dan over was...<BR>Het komt erop neer dat je gewoon geduld moet hebben dat anal- stopt met treiteren..<BR>Kon nog een paar daagies duren zeiden ze...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...