Thomas2000 Geplaatst: 4 november 2007 Geplaatst: 4 november 2007 Er is bij een groothandel (die met de M) een externe hd van 750 gb tekoop. De Packard Bell Sprint. Heeft er iemand ervaring met deze schijf? Ik kan er nergens iets over vinden. Zelfs op de website van packard bell is de schijf niet te vinden. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Thomas2000 Geplaatst: 5 november 2007 Auteur Geplaatst: 5 november 2007 Niemand die het ding kent? Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Poetsdoekje Geplaatst: 6 november 2007 Geplaatst: 6 november 2007 Citaat: Niemand die het ding kent? Al eens bij kieskeurig gekeken??!! poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Thomas2000 Geplaatst: 6 november 2007 Auteur Geplaatst: 6 november 2007 Ja idd maar daar zijn nog geen reviews. Ik ga em vanavond gewoon kopen dan zie ik het wel. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Thomas2000 Geplaatst: 2 december 2007 Auteur Geplaatst: 2 december 2007 Ik heb em nu een aantal weken en het is een prima apparaat. Werkt behoorlijk vlot (ik heb er 100 gb op gezet in ong 67 min.). Ik heb er voor de warmte een chassis fan op gelegd met een kabeltje de pc in. De hdd werd automatisch herkent door xp en de bijbehorende backup software staat op de hdd. Een paar weken zegt nog niet veel over de duurzaamheid, maar heb er wel een goed gevoel over, vooral omdat ik em extra koel. Het had misschien beter geweest als er een koeler ingebouwd was. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen