Ga naar inhoud


[Strong 8000] nwe lijst voor channeledit strong 8000


Gast

Aanbevolen berichten

hi wie o wie heeft een nwe lijst voor channeledit strong 8000 met canal+ kiosk taq en pal netten ??<BR>heb dit zelf al gedaan maar als ik die erin zet dan , heb ik op alle kanalen zwart , maar als ik de orginele channels.bin erin doe van de v20 patch dan heb ik wel beeld <BR>hoe kan dit???

Link naar reactie
Delen op andere sites


heb deze eerst zelf uitgelezen , toen per ongeluk mijn decoder opnieuw alle kanalen laten opzoeken , dus toen had ik niks meer opvolg orde , dus ik dacht zet ik toch ff die kanalen lijst van mezelf terug die ik nog in mijn pc had , maar als ik dat doe dan staan alle netten er wel in maar hij geeft geen beeld op de netten

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by wartena:<BR><STRONG>heb deze eerst zelf uitgelezen , toen per ongeluk mijn decoder opnieuw alle kanalen laten opzoeken , dus toen had ik niks meer opvolg orde , dus ik dacht zet ik toch ff die kanalen lijst van mezelf terug die ik nog in mijn pc had , maar als ik dat doe dan staan alle netten er wel in maar hij geeft geen beeld op de netten</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>dit is gedeeltelijk op te lossen met een dimmer

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Wartena<P>Welke blokken heb je uitgelezen<BR>alleen de a b en c blokken of ook<BR>het eprom gedeelte ??<P>@ Natty123<P>De klok horen luiden maar weet je niet<BR>waar de kleppel hangt is het niet ???<BR>lees eerst eens goed voor je antwoordt geeft wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Wartena<P>Hoezo begrijp je niet wat ik bedoel je hebt<BR>zelf toch je kanalen lijst uitgelezen<BR>dan zou je moeten weten waar ik het over heb<BR>en ja ik weet waar ik het over heb kijk maar<BR>eens rechtsbovenin de balk van ed8000nl of<BR>in de aboutbox en vergelijk die naam eens met<BR>mijn naam hier dan zou er toch een lampje<BR>moeten gaan branden maar goed genoeg gelult wink.gif" border="0<BR> <BR>Als je op de voorgaande vraag geen antwoordt kunt<BR>geven dan kan ik je helaas niet verder helpen<BR>dat wordt te langdradig en die tijd heb ik niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...