Ga naar inhoud


abel / speedlinq


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag is abel telecom(doie heb ik) van speedlinq daar er nu bij mij verbinding staat speedlinq netblocs en voorheen stond er gewoon bbned Hoe zit dit

wie weet dat ?

 

en de persoonlijke paginas lijken ook wel verdacht veel op elkaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Laat ik het je eens even uitleggen.

 

Zowel Abel als Speedlinq zijn zogeheten VISP's (Virtual Internet Service Provider), dat zijn internetproviders zonder eigen netwerk die dus inkopen bij een andere partij hiervoor.

 

Zowel Abel als Speedlinq doen dit bij het bedrijf XB Networks (waar Qinip een merknaam van is). Normaliter registreert XB Networks heel netjes van welke VISP een blok IP-adressen is en dat lijkt nu fout gegaan te zijn, waarschijnlijk omdat Abel een blokje nieuwe adressen heeft bijgekregen die eerder op naam van Speedlinq stonden.

 

Abel is dus geen Speedlinq geworden, maar ze maken wel beiden gebruik van hetzelfde netwerk omdat ze zelf geen netwerk hebben.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • 2 maanden later...

Ik -in ieder geval- genoeg problemen.

Ze antwoorden niet op faxen/emails!

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cobus R

Bij mij werkt het echt super ik heb wel wat opstart problemen gehad maar dat was eigenlijk meer dat het te vroeg opgeleverd was en ze dat niet gemeld hadden dus ik had al internet van hun terwijl ik dacht dat ik nog de oude provider had en bij mij hebben ze met het overzetten van een 4 mb lijn naar 20 mb vergeten in de centrale weer goed aan te sluiten maar dat was ook binnen 1 dag geregeld ik had toen ene Gerard aan de lijn die ook het eerst de normale standaard vragen stelde van de splittertest enz. enz.

 

Dus al met al ben ik dik tevreden over hun. nooit geen uitval gehad dus erg tevreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook bij mij eerder van lijn gewisseld dan was afgesproken.

Maar dat was het probleem niet. De telefoon wilde het niet

doen, terwijl in de bijgeleverde docu staat dat het automatisch het geval zou zijn na enkele minuten, na 10 minuten, na een

half uur. Take your pick. Ook houden ze de telefoon tweemaal af

per periode. Na veel gedoe crediteren ze en verrekenen met nog komende periodes. Ook hebben ze de support@abeltelecom.nl verwijderd. Je kunt ze alleen nog bereiken via een klachtenformulier op de site of (BELANGRIJK)per 0900nummer á

50 ct per minuut. Lijkt toch veel op UPC. Die antwoorden ook nooit op faxen/mail/brieven.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...