Ga naar inhoud


[Strong 8000] Galaxis ird 2000 is strong 8000??? geen CHA md


Gast

Aanbevolen berichten


Lijkt erop dat er dan verschillende software versies zijn voor deze doos, als er dezelfde software inzit als in de Strong kun je hem daarmee ook updaten. Strong heeft d'Assault software.<BR>Anam zat dacht ik in de Asscom dozen dus zou ik daar de patch eens voor proberen,maar eerst eens alle treads hierover gaan volgen voordat je met een dode ontvanger komt te zitten want dat kan je ook overkomen als het mislukt. Mijn strong is nu al 2 mnd dood door software update, doet helemaal niets meer. Gister kreeg ik de strong van mijn zwager omdat hij geen taq en k meer kon krijgen, eerst een paar uur allerlei keys geprobeerd daarna heb ik hem aan de computer geplugd op dezelfde manier als mijn eigen strong en met trillende vingers en samen geknepen billen de update en de patch er over gegooid en die lukte gewoon, dan ga je wel even uit je dak, hij heeft nu alles weer, maar ik heb nog wel de kater van die dooie strong. Dus het is allemaal niet zonder risico.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi buiten de galaxis heb ik nu 4 nokia 9302s<BR>gepatcht zonder problemen met de strong 8000<BR>, krijg de galaxis niet in de cha mode met de 2 toetsen , er gebeurt gewoon niets<BR>weet jij hoe ik hier achter kom?? confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...
Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...