Ga naar inhoud


EPG TVV


Gast DjCor

Aanbevolen berichten

@Mic

 

Aangezien jij wel de EPG op de Vlaamse zenders werkend hebt met de mediahighway ingeschakeld zou ik graag willen weten wat voor een ontvanger je hebt, welke firmware je erin hebt en of je ook de meerdaagse EPG hebt op de Vlaamse zenders of alleen de now/next.

 

Bij mij werkt het voor geen meter. Ook als ik de ontvanger 30 sec. of langer op NED1 zet en terugschakel naar VTM geen EPG. Alleen meerdaagse EPG op de NL-zenders en één en Canvas. De frequentie staat op 12515.

 

Als ik de mediahigway uitzet dan krijg ik wel op ALLE zenders de now/next EPG.

 

@aart:

 

Ik las dat je ook geen problemen hebt met de EPG van TVV. Heb je ook een Topfield 5xxx PVR ontvanger of gebruik je een Nokia 9800?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
@Mic

Aangezien jij wel de EPG op de Vlaamse zenders werkend hebt met de mediahighway ingeschakeld zou ik graag willen weten wat voor een ontvanger je hebt, welke firmware je erin hebt en of je ook de meerdaagse EPG hebt op de Vlaamse zenders of alleen de now/next.

Bij mij werkt het voor geen meter. Ook als ik de ontvanger 30 sec. of langer op NED1 zet en terugschakel naar VTM geen EPG. Alleen meerdaagse EPG op de NL-zenders en één en Canvas. De frequentie staat op 12515.

Als ik de mediahigway uitzet dan krijg ik wel op ALLE zenders de now/next EPG.

@aart:

Ik las dat je ook geen problemen hebt met de EPG van TVV. Heb je ook een Topfield 5xxx PVR ontvanger of gebruik je een Nokia 9800?


@Jeffrey,

Ik heb een Dreambox 7025 met Gemini 3.1. Elke nacht tussen 3u en 3u02 maak ik gebruik van de EPG cache functie van mijn ontvanger (via NED1). Op die manier krijg ik de EPG info voor de volgende 2 dagen binnen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

@Jeffrey,

Ik heb een Dreambox 7025 met Gemini 3.1. Elke nacht tussen 3u en 3u02 maak ik gebruik van de EPG cache functie van mijn ontvanger (via NED1). Op die manier krijg ik de EPG info voor de volgende 2 dagen binnen.


Ah, nu is het me duidelijk. Ik dacht dat je ook een Topfield ontvanger had net zoals de topicstarter. Nu weet ik dat het echt een topfield probleem is, en dat ze het allemaal hebben.
Bedankt voor de info!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Even ter verduidelijking: het EPG probleem van VT4 en VijfTV tijdens 't weekend heb ik met m'n Arion ook, bij de andere was alles nog OK.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...